Justitiarius Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hei, er gutt på 13 år som ønsker og få et trenings program for og gå ned i vekt. Veier 70kg, 178cm høy. Hva kan jeg spise for og gå ned i vekt og ikke opp? Tar 20 sit ups hver morgen og kveld i hverdagene, bruker også vekter med 6 kg 20 ganger opp og ned på hver arm, har merket resultater. Takk for svar Endret 28. juli 2007 av Aleksanderwoods Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ta deg en joggetur av og til. Prøv å øk antall situps hver kveld med 5 for hver uke som går Jeg er 174cm og veier 72-75kg. Jeg tar ca 40 situps hver kveld og morgen, 20-30 ganger med vekter på 5 kg og armhevninger som det passer meg. Har ikke kommet til det å jogge enda Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Som 13 åring er du nok ikke helt utvokst, og det er litt tidlig å tenke på slanking. Driv alsidig med idrett, spill fotball, håndball, bandy, friidrett etc, så får du et godt utgangspunkt videre i livet. Tenk trening, ikke slanking er mitt råd Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 du er nesten 1.80 og veier ingenting, du kan umulig ha særlig med flesk. spis sundt, du skal vokse nå, ikke slankes. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg må være enig med M`kululu her. Jeg skjønner ikke hvorfor du absolutt vil gå ned i vekt når du er nesten 1.80 og veier bare 70 kg? Det jeg ville gjort hadde vel kanskje vært å holde meg på 70 kg mens jeg vokser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå