Gjest kondis Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 jeg er en gutt på 18 år som er i et fast forhold, hvor vi regel messig har sex. Problemet mitt er bare at jeg sliter skikkelig med å få utløsning. Til vanlig hører man jo alltid om gutter som får utløsning altfor tidlig, men sånn er det altså ikke med meg. Av de gangen vi har holdt på har det bare gått for meg et få tall ganger. Dette er ikke noe problem i det hele tatt når jeg holder på "på egen hånd." På det meste har vi holdt på i nærmere 2 timer uten at det har skjedd noe, da har da som regel endt med at jeg ikke har orket å holde på mer. Noe av det mest irriterende er at jeg omtrent hele tida er på nippet til å komme, men klarer aldri å komme meg helt over kneika. Jeg har snakket med jenta om problemet og har snakket om at vi skal prøve noe nye stillinger (har til nå stort sett gått i misjonær) og at hun skal begynne på p-piller sånn at jeg slepper kondomer. Dette er kanskje ikke verdens kjipeste problem for jenta etter som ho kanskje bare synes det er greit å holde på en stund, men begynner å bli jævlig irriterende for meg. PS: Går eller har ikke gått på noen slags medisiner og har heller absolutt ingen problemer med å få den opp (heller det motsatte). Hvis det er noen som har noen tips på noe annet som kan bli gjort så er jeg takknemlig. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Prøv en annen stilling. Funka fett for meg det. Misjonærstilling er veldig kjedelig i følge min bok. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Enig med Thewiz. Og i tillegg hadde jeg en kompis som slet med det samme, han fikk råd fra legen om å runke en god stund før han begynte å ha sex. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Faen, da var jeg ikke alene. Sa til et par kompiser at jeg ikke fikk den opp edru 1 gang , i en alder av 17, var visstnok den eneste. Jeg føler med trådstarter, du er ikke alene.. Har man ikke fast følge blir rådet til eplefe litt vansklig å følge da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg sliter med det samme til tider, som oftest hvis jeg er nervøs eller hvis jeg ikke har kjent jenten særlig lenge. Kondom har også bidratt til problemer, så hvis du kvitter deg med dem så kan det være at det blir bedre. Det som også funket bra for meg var prat under sexen, det ble mer personlig sånn og hjalp meg å slappe av. Det absolutt verste du kan gjøre er å stresse, jeg merker at hvis jeg begynner å tenke "nå burde jeg komme snart", så er det bare å gi opp. Prøv å forsvinne i sexen, ikke tenke på noe annet enn nytelsen. Klarer du å fokusere på å ha det godt i stedet for noe annet, så skal det hjelpe. Nye stillinger er kos uansett om det hjelper eller ikke ^^ Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Borte.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 En kombo av kondom og misjonær er vel ikke akkurat det "heftigste" uansett. Kondomen fjerner nesten all følelse, og stillingen er like spennende som en kopp kaffe. Slå av lyset i tillegg, så er det bare fantasien som setter begrensninger... Nei, det høres ut som du er i en ond sirkel. Å tenke på det gjør det bare værre. Det høres definitivt ikke ut som det er noe unormalt med deg. Har selv ligget med jenter (one night stand), der jeg selvfølgelig har brukt kondom og kan mer eller mindre holde på i flere timer. Uten kondom med noen jeg kjenner og har et godt forhold til, kan derimot være helt motsatt....man må virkelig kjempe for å holde ut. Alkohol (et glass rødvin for eksempel), kan også prøves for å få fart på fantasien og ikke minst dempe "nervene". Men vær obs på at alkohol kan slå begge veier....alt med måte. At du kan snakke med henne om det, betyr at du har kommet langt allerede. Prøv nye stillinger, få henne over på pilla, og prøv å nyt det hele i steden for å konstrere deg om å komme. Litt forplay skader heller ikke, verken for deg eller henne. Jeg blir i allefall langt mer opphisset om dama er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg