Gå til innhold

Metal Gear Solid på PSN?

Anbefalte innlegg

Jeg syns MGS3 var ganske lett jeg :hmm: Ettersom man faktisk kan kamuflere seg, i motsetning til MGS2 :)

Alt det med å lege seg selv og spise, er noe man gjør automatisk etterhvert, ikkeno stress ;)

Men det som er litt vrient med MGS3, er at etterhvert blir jo lyddemperen brukt opp, og da er det ikke alltid like lett. Jeg brukte selv i underkant av 20 timer på første gjennomgang. Hva slags vanskelighetsgrad hadde du på?

Der ble det litt mye OT, men vi overlever :p

Edit: Leif

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt 1ern og 2ern. Har ikke akkurat godde å sette meg ned å prøvd så ille. Men syns det ble litt avansert. Men skal uansett ha 4ern til PS3. Syntes det ser mye bedre ut, kommer nok til å prøve selv om jeg kan feile en del der :p

Lenke til kommentar
det var jo faktisk ingen dum idee..:)men på den andre siden så er kansje mgs3 verdt 300kr..;)

9166476[/snapback]

Eller du kan benytte deg av ebay i england så kommer du greit under 200. Ikke mange nye der, men om du kan nøye deg med brukt så er det mulig å kjøpe det billig der :)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt 1ern og 2ern. Har ikke akkurat godde å sette meg ned å prøvd så ille. Men syns det ble litt avansert. Men skal uansett ha 4ern til PS3. Syntes det ser mye bedre ut, kommer nok til å prøve selv om jeg kan feile en del der :p

9174933[/snapback]

Du burde spille 1 og 2 for story .. ellers er jeg redd du ikke skjønner plottet i 4'ern=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...