Konnis Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Jeg syns MGS3 var ganske lett jeg Ettersom man faktisk kan kamuflere seg, i motsetning til MGS2 Alt det med å lege seg selv og spise, er noe man gjør automatisk etterhvert, ikkeno stress Men det som er litt vrient med MGS3, er at etterhvert blir jo lyddemperen brukt opp, og da er det ikke alltid like lett. Jeg brukte selv i underkant av 20 timer på første gjennomgang. Hva slags vanskelighetsgrad hadde du på? Der ble det litt mye OT, men vi overlever Edit: Leif Endret 30. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Spiller alltid på normal, er vel 70% ut i hard Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har ikke spilt 1ern og 2ern. Har ikke akkurat godde å sette meg ned å prøvd så ille. Men syns det ble litt avansert. Men skal uansett ha 4ern til PS3. Syntes det ser mye bedre ut, kommer nok til å prøve selv om jeg kan feile en del der Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 det var jo faktisk ingen dum idee..:)men på den andre siden så er kansje mgs3 verdt 300kr.. 9166476[/snapback] Eller du kan benytte deg av ebay i england så kommer du greit under 200. Ikke mange nye der, men om du kan nøye deg med brukt så er det mulig å kjøpe det billig der Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har ikke spilt 1ern og 2ern. Har ikke akkurat godde å sette meg ned å prøvd så ille. Men syns det ble litt avansert. Men skal uansett ha 4ern til PS3. Syntes det ser mye bedre ut, kommer nok til å prøve selv om jeg kan feile en del der 9174933[/snapback] Du burde spille 1 og 2 for story .. ellers er jeg redd du ikke skjønner plottet i 4'ern=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå