Gå til innhold

Geforce Ti, hvilket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare komme tibake til hva topicen sier...

Anbefaler deg tl å følge med på komplett.no`s demovarer. Jeg fikk meg et MSIgf4400 for 1350kr  8)  

Det har jeg nå klokket til gf4600, absolutt verdt pengene :wink:

Kjøpte 4600 og 4400 på demovarer selv.

Men ingen av dem funka......

Fikk nytt 4800 Special Edition............

Jipiiii

:D:D:D

Lenke til kommentar

Anbefaler deg tl å følge med på komplett.no`s demovarer. Jeg fikk meg et MSIgf4400 for 1350kr  8)  

Jipiiii

Wow, du var heldig der... Byttet et ti4600 kort og fikk en "ny" ti 4400.

Som å si: Jippi, jeg fikk byttet mitt Radeon 8500 med en radeon 9000.

Lenke til kommentar

Jipiiii

Wow, du var heldig der... Byttet et ti4600 kort og fikk en "ny" ti 4200.

Som å si: Jippi, jeg fikk byttet mitt Radeon 8500 med en radeon 9000.

4800 Special edition er bedre men.....

Dataspesialister i Singapore vet jo ikke noe............

Lenke til kommentar

Orker ikke å lese flere dumme kommentarer fra folk som ikke aner hva de prater om......

Dere går å leses dummies boka......

Så kommer dere hit og tror dere vet mer enn folk som har gått på Skole om alt PC møkket i flere år.

Ja jøss......

4200 er 4800.......

Bare raskere minne anerledes chip og bedere kjøling...

Kunn denne forskjellen.

Leser dere Gainward hjemme side og andre sider leser dere dette!!!

Lenke til kommentar

Å halla B-Fag, skrev at jeg anbefalte 4200....

Les hele greie før du skal begynne å leke mamma a! :p  :p

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan sensurerest eller endrest av moderatorer.

Må si du er flink...

Lenke til kommentar

Å halla B-Fag, skrev at jeg anbefalte 4200....

Les hele greie før du skal begynne å leke mamma a! :p  :p

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan sensurerest eller endrest av moderatorer.

Må si du er flink...

Heter du ikke det da?

Lenke til kommentar
Orker ikke å lese flere dumme kommentarer fra folk som ikke aner hva de prater om......

Så kommer dere hit og tror dere vet mer enn folk som har gått på Skole om alt PC møkket i flere år.

Ja jøss......

4200 er 4800.......

Kunn denne forskjellen.

Hvorfor anbefaler du et merke som har problemer med sine kjølere som folk her og andre steder har fått merke?

Og angående det å be folk om å lesr dummies boka kan du kutte ut med.

Les Nettikette og Retningslinjer...

Lenke til kommentar

Joda, de vet nok mye men det er nok værre med den som tør å påstå at 4800SE er kjappere en et ti4600.

ti4800SE=ti4400

ti4800=ti4600

Det er jo tross alt denne markedsføringen som det har vært snakk om i flere måneder på nettet men det må vel kansje en ekspert fra Singapore fortelle deg... Latterlig!

Lenke til kommentar

Ja jøss......

4200 er 4800.......

Kunn denne forskjellen.

Hvorfor anbefaler du et merke som har problemer med sine kjølere som folk her og andre steder har fått merke?

Helt enig, det ser ut som han bevist prøver å mislede folk med med feilinnformasjon og attpåtil anbefale et merke som er kjent for å ha ektremt mye feil (IBM-saken er liten forhold).

Painward som det ofte kalles på nettet har nettop startet en helt ny avdeling/verksted som er tilegnet kun til reperasjoner av disse skjermkortene!!! (Det burde vel lyse en liten varsellampe her?)

Det finnes nesten ikke et painwardkort som ikke PSOD'er (Pink Screen Of Death).

Desverre så er det alt for mange "liksom nerder" som bryter inn bare for å ha noe si og som også gjør forsøk på lure andre til å havne i den samme klemma som de selv gjør.

Godt å se at det er andre som kan sakene sine her. 8)

Lenke til kommentar

Ja jøss......

4200 er 4800.......

Kunn denne forskjellen.

Er problemer med Gainward-kjølere utbredt? Det har jeg ikke hørt noe om før... Men går ut ifra at det stemmer veldig bra, har selv et Gainward GF2-kort hvor kjøleren slutta å funke etter en måneds tid :roll:

Jaja, ble jo kvitt en støykilde da. Bygde bare ut Koolancen min :)

Lenke til kommentar
Er problemer med Gainward-kjølere utbredt? Det har jeg ikke hørt noe om før... Men går ut ifra at det stemmer veldig bra, har selv et Gainward GF2-kort hvor kjøleren slutta å funke etter en måneds tid  :roll:  

Jaja, ble jo kvitt en støykilde da. Bygde bare ut Koolancen min :)

Det er faktisk det. Ganske mange som har fått problemer med det.

Lenke til kommentar

(1) Som vi alle vet så er 4600 raskere enn 4800se, fordi det ike er mer en ett 4400med agp8x. Hos gainway er det ikke mer en et 4200 GPU fordi de overklokker det il 4400 hastighet. Glad for at det kom noen andre inn.

(2)Du har endå ikkke funnet kortet hos gainways sin side, det har jeg. Da stod det under 4200-8x. Les der.

(3)Jeg ber om at du lar være å tvile på min inteligens eller psykiske stryke. Dette forumet baserer seg på at voksene mennesker snakker som voksene mennesker, og at man ikke slenger som en fjortis.

(4)Hvilken GPU er det du forventer at følger med kortet dit? 4600 er det ikke, fordi det er 4800agp8. Og hvordan kan du mene at 4800se vinner over 4600, og hvor i bildet ligger 4800(ikke se)?

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med Gainward men det kan nokk stemme....

B-***.

Har hatt 4200.

Og du B-xxx jeg anbefalte ikke Gainward jeg sa bare 4200

Skjønner du det???

Eller er det vanskelig???

Og på Gainward sin side står det nettopp 4200 ikke 4800.....

Har vært der jeg også . Og det hadde du visst hvis du leste hva jeg skrev......

Han fra Singapore skrev at det var minimale forskjeller.....

Og jeg har gjenntatte ganger skrevet at det sikker ikke er bedre enn 4600 så hvorfor skriver dere dette tusen ganger....

Bare for å si noe eller for å virke flinke? :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar

Joda, de vet nok mye men det er nok værre med den som tør å påstå at 4800SE er kjappere en et ti4600.

ti4800SE=ti4400

ti4800=ti4600

Det er jo tross alt denne markedsføringen som det har vært snakk om i flere måneder på nettet men det må vel kansje en ekspert fra Singapore fortelle deg... Latterlig!

Skrevet gjenntatte ganger noe annet!!!!!!!!

Nor*****

Lenke til kommentar
(1) Som vi alle vet så er 4600 raskere enn 4800se, fordi det ike er mer en ett 4400med agp8x. Hos gainway er det ikke mer en et 4200 GPU fordi de overklokker det il 4400 hastighet. Glad for at det kom noen andre inn.

(2)Du har endå ikkke funnet kortet hos gainways sin side, det har jeg. Da stod det under 4200-8x. Les der.

(3)Jeg ber om at du lar være å tvile på min inteligens eller psykiske stryke. Dette forumet baserer seg på at voksene mennesker snakker som voksene mennesker, og at man ikke slenger som en fjortis.  

(4)Hvilken GPU er det du forventer at følger med kortet dit? 4600 er det ikke, fordi det er 4800agp8. Og hvordan kan du mene at 4800se vinner over 4600, og hvor i bildet ligger 4800(ikke se)?

Gainway, du aner hva du snakker om........

Lost case som sagt tidligere.....

Lenke til kommentar

Ja jøss......

4200 er 4800.......

Kunn denne forskjellen.

mange som ikke har hatt problemer også da!!!!!!

Og det er mange som har hatt problemer med Radion også!!!

Det finner DU UT hvis du leser på forum.........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...