Gå til innhold

Ett bilde av en bru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, jeg tenkte nok også at Autofil så det. Men opplyste nå om det allikevel. Det ble kanskje litt for mye med i bildet med både brua, sola, stanga og den mannen som går der. Og takk for kommentarene, regner med at det var alle for denne gang, så da er det bare å la denne synke ned i systemet.

Lenke til kommentar

Det første jeg så på var han som går over brua. Holder han i en fiskestang? Det så i alle fall slik ut ved første øyekast. Så fikk jeg øye på fiskestang-kunstverket i forgrunnen. Fin repetisjon tenkte jeg. Ellers fin komposisjon og fine farger i dette silhuett-bildet; synes jeg.

Lenke til kommentar
Det første jeg så på var han som går over brua. Holder han i en fiskestang? Det så i alle fall slik ut ved første øyekast. Så fikk jeg øye på fiskestang-kunstverket i forgrunnen. Fin repetisjon tenkte jeg. Ellers fin komposisjon og fine farger i dette silhuett-bildet; synes jeg.

9166590[/snapback]

Joda, han bærer en fiskestang. Han sto egentlig under brua å fisket da jeg kom dit, men pakket sammen og dro før jeg fikk tatt bilde av ham. :!:

Lenke til kommentar
Hadde busken og der kunst greia ville dette bildet vært kjempeflott etter min smak :) Nydelig lys, uten at det blir for "solnedgang'ish"

9167391[/snapback]

Hmm :hmm: I den første setningen har det vel sneket seg med en skrivefeil? Gjetter på at det istedenfor "Hadde" skulle stått "Uten", for da blir det noe mening i det.

Lenke til kommentar
Hadde busken og der kunst greia ville dette bildet vært kjempeflott etter min smak :) Nydelig lys, uten at det blir for "solnedgang'ish"

9167391[/snapback]

Hmm :hmm: I den første setningen har det vel sneket seg med en skrivefeil? Gjetter på at det istedenfor "Hadde" skulle stått "Uten", for da blir det noe mening i det.

9169409[/snapback]

Apropos skrivefeil

Elsker fargen du har fått på himmelen, så da vet du at dette tidspunktet på dagen egner seg meget godt til fotografering.

9164970[/snapback]

Jeg brukte ett pol.filter.

9166111[/snapback]

Sikker på at du ikke brukte to? ^^

Denne feilen går igjen i navnene på de fleste trådene dine. Så med en gang jeg ser Ett bilde av... vet jeg at det er deg ^^ Med mindre du vil understreke at du poster bare ett bilde da :)

Jaja, det var dagens off-topic.

Tilbake til bildet. Det var jo egentlig en nydelig bilde, du har muligheten til å ta et nydelig et hvertfall. Men det blir en del forstyrrende elementer, jeg vil fokusere på solen, men så kommer fiskestangen å krever min oppmerksomhet, som gjør at jeg tenker på hvor stor den fiskestangen så ut :!:

Lenke til kommentar
Apropos skrivefeil..

:!: Nei, jeg er ikke så flink med akkurat det du påpeker.. Norsk gram. er ikke min sterke side. Det jeg "rettet på" i innlegget du grep fatt i var egentlig ikke ment som pirk, heller som ett spm om jeg gjettet riktig. Jeg bruker slett ikke rette på andres skrivefeil, men akkurat her klarte jeg ikke forstå hva han mente.

Hvordan skulle jeg ha skrevet det? Uten "ett"? Altså.. jeg brukte polfilter? Nei, som sagt gramatikk er ikke min sterke side.. :)

Også det som går igjen i mine tråder. Er som regel bare ett (1.) bilde der da, men mener egentlig ikke å understreke det. Skulle emnetittelen ha vært "Et bilde av en bru"? Syns det ser så rart ut med "Et", tenker på mat da.. :!:

Tilslutt får jeg takke for kommentarene.

Lenke til kommentar

9167391[/snapback]

9169409[/snapback]

Hehe, riktig det! "Uten" skal være der :) en liten leif fra min side

Lenke til kommentar

Komposisjonsmessig ikke helt bra, forgrunnen er for rotete, for mange elementer. Belysningen på himmelen er heller ikke særlig fin etter min mening. Du har bare fått med en liten del av broen, tror det hadde vært bedre om en større del av broen hadde vært med.

Lenke til kommentar
Komposisjonsmessig ikke helt bra, forgrunnen er for rotete, for mange elementer. Belysningen på himmelen er heller ikke særlig fin etter min mening. Du har bare fått med en liten del av broen, tror det hadde vært bedre om en større del av broen hadde vært med.

9174127[/snapback]

Nei, jeg klarte ikke få med mere av brua fra der jeg sto. Hadde bare 50mm. Ellers takk for at du tar deg tid til å svare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...