data-smurf Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hei. Har en harddisk som gir meg feilmeldinger konstant om jeg kopierer fra/kopierer til/åpner filer, stort sett om jeg gjør noen ting så får jeg feil meldinger som: "windows kan ikke lagre alle filene for filen J:\$bin. Dataene har gått tapt. denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren eller nettversktilkobling. prøv å lagre filen et annet sted" "windows kan ikke lagre alle filene for filen J:\$Mft. Dataene har gått tapt. denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren eller nettversktilkobling. prøv å lagre filen et annet sted" "windows kan ikke lagre alle filene for filen J:\$secure. Dataene har gått tapt. denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren eller nettversktilkobling. prøv å lagre filen et annet sted" Har slettet partisjonen, og lagt den inn på nytt. Formatert den med grunndig formatering. ingen av disse tingene hjalp Håper det er noen der ute som har en anelse hva i all verden dette kan være. - Data-smurf Endret 28. juli 2007 av data-smurf Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) les av smart for harddisken og sjekk om det er rapportert om døde sektorer. Kjør også diskprodusentens verktøy på disken for å sjekke etter døde sektorer. Og ta backup med en gang, disken må kanskje sendes inn på garanti. Endret 28. juli 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 les av smart for harddisken og sjekk om det er rapportert om døde sektorer. Kjør også diskprodusentens verktøy på disken for å sjekke etter døde sektorer. Og ta backup med en gang, disken må kanskje sendes inn på garanti. 9163510[/snapback] "smart" det sier meg ikke så mye. kan du forklare hva det er ? har en WD 320Gb Wd3200KS S-ata 2. men "lifeguard" er det er program som brukes til å lese av sånt ? om du er kjent med WD disker da ? Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 fant ut hva det var. Jeg fikk følgene på testen: Unknown: pass Unknown: fail Unknown: fail Drive power cycle count: pass Unknown: fail Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 http://support.wdc.com/download/index.asp?...n&pid=15&swid=3 er vel noe slikt jeg mente, den kan vel og rapportere smart parametere. Smart overvåker diskens helse og kan fortelle om feil. hdtune kan lese av smart på en enkel måte i win. Sjekk om det står annet enn null på reallocated sector count Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 prøvde hd tune. når jeg klikker på WD300ks disken låser omtrendt hele pcen seg. på WD sitt program så står det bare: Unknown: pass Unknown: fail Unknown: fail Drive power cycle count: pass Unknown: fail Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 uh kopier ut all data og kontakt stedet der du kjøpte den for retur. Den virker ganske fucked Har du en brennbar cd får du diagnoseprogrammet på bootbar cd, det kan kanskje la deg gjennomføre testene hvis du bruker disken som osdisk nå. Hvis ikke skal det ikke ha noe å si. Obs det er ikke sikkert på at alle filene vil ut av disken, er en fil inni en dau sektor så hopp over den og ta de andre. Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Kan ta å prøve det. Tusen hjertlig takk for at du hjalp meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå