xadox Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Når PC-en går i hvilemodus og jeg starter den på nytt fungerer ikke internett... Da må jeg høyreklikke på neteork knappen nede til høyre og gå på diagnose and repair og da funker det... VELDIG KJEDELIG å gjøre det hver gang Noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå dette? mvh xadox Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Når PC-en går i hvilemodus og jeg starter den på nytt fungerer ikke internett... Da må jeg høyreklikke på neteork knappen nede til høyre og gå på diagnose and repair og da funker det... VELDIG KJEDELIG å gjøre det hver gang Noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå dette? mvh xadox 9163417[/snapback] Skru av hvilemodus Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har du sjekket om det har kommet nyere drivere til nettverkskortet ditt? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Dette lurer jeg pa ogsa. Faren min roper alltid pa meg. "internett virker ikk! Staaaaaaaleeeee!!" Lenke til kommentar
xadox Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 nyeste drivere og alt men fortsat slit Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvilket nettverkskort har du? Har selv et eller annet fra Broadcom, og det funger fint etter hvilemodus. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Finn kortet i Enhetsbehandling og se om "tillat maskinen å skru av enheten for å spare strøm" er krysset av. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det hender jeg må deaktivere mitt kort, og så aktivere det igjen for at det skal finne nettverk om jeg bruker ventemodus eller dvalemodus. Sånn har jeg opplevd det i XP også. Virker ikke som om det er driverne som sliter. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Har du prøvd mitt forslag? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det har jeg ikke tenkt på før. Men nå bruker jeg ikke hvilemodus så mye. Men da har jeg fjernet haken for strømsparing. Tror nok det er mulig det vil hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå