TMsGalaxy Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Det er et lite h******* og sette opp isdn i XP, er det noen som har fått dette til ordentlig i XP? Jeg har en Eicon Usb Isnd! fint om tilbake meldinger! hilsen TMsGalaxy! Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Jeg har Jensen ISDN i XP. Funker helt fint. Har ikke hatt problemer i det hele tatt. Eneste som var litt kjedelig var at jeg måtte laste ned XPdriver til ISDNkortet, noe som var litt vanskelig siden jeg ikke kom på internett... Men jeg gikk opp til broderen og lastet ned driveren der. Nå er alt bare fryd og gammen Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 personlig syntes jeg ikke det var noe problem, den gangen jeg gjorde det...(har adsl nå). Var vel bare som vanli(?) lage en konto, velge isdn modem på linje1. også brukernavn/passord. Du kan eventuelt stikke innom: http://www.eicon.com/worldwide/products/IS...usb_desktop.htm Er vel den du har? Sjekke for drivere eller programmer som kan hjelpe deg i winxp. Mitt teles isdn kort brukte win2k driverene. [ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-01-01 23:48 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå