Gå til innhold

Hva heter sjermen min?

PreaTox

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva sjermen min heter ,og jeg vet ikke hvor jeg skal finne det ut?

Er det noen som har en anelse om hvor jeg finner sjerm-navnet ,og hvor jeg kan laste ned drivere til sjermen?

(Spiller Cs, hvis det var et hint)

Takker VELDIG mye for raske svar :)

-TelleT- :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil laste ned drivere til skjermen din? Eller skjermkortet kanskje?

Er det boksen på bordet som du ser på du spør om, eller kortet som står fastskrudd i kabinettet?

Skjermkortet finner du ved å gå inn i skjerminnstillinger. Høyreklikk på skrivebordet, trykk egenskaper og klikk deg videre til avansert. Jeg sitter på mac nå så jeg kan ikke forklare detaljert.

Navnet på skjermen står i fronten (ViewSonic, Hyundai eller lignende). Modellnavnet står ofte på en lapp på baksiden hvis det er CRT du har. Den går forøvrig ikke an å laste ned driver til, så jeg går ut i fra at det er skjermkortet det er snakk om her.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Du vil laste ned drivere til skjermen din? Eller skjermkortet kanskje?

Er det boksen på bordet som du ser på du spør om, eller kortet som står fastskrudd i kabinettet?

9163330[/snapback]

Jeg vil bare vite hva sjermen min heter ,og hvor jeg kan laste ned driver til sjermen min?

Trenger jeg ikke å vite hva sjermen heter får å søke på det sån jeg kan få drivere til sjermen?

Lenke til kommentar
hva?

9163393[/snapback]

Vet du hva. Ta deg et par minutter, pust rolig og tenk igjennom før du skriver.

Hva i all verden er det du faktiskt spør om? Her har det kommet svar fra hjelpsomme mennesker på alle mulige spørsmål vi kan forestille oss at du prøver å stille, også svarer du med et "hva?".

Ta deg litt sammen, og hvis vi ikke svarer på spørsmålet ditt så får du ta deg litt bedre tid på å formulere hva problemet ditt faktisk er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...