PreaTox Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg vet ikke hva sjermen min heter ,og jeg vet ikke hvor jeg skal finne det ut? Er det noen som har en anelse om hvor jeg finner sjerm-navnet ,og hvor jeg kan laste ned drivere til sjermen? (Spiller Cs, hvis det var et hint) Takker VELDIG mye for raske svar -TelleT- Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Du vil laste ned drivere til skjermen din? Eller skjermkortet kanskje? Er det boksen på bordet som du ser på du spør om, eller kortet som står fastskrudd i kabinettet? Skjermkortet finner du ved å gå inn i skjerminnstillinger. Høyreklikk på skrivebordet, trykk egenskaper og klikk deg videre til avansert. Jeg sitter på mac nå så jeg kan ikke forklare detaljert. Navnet på skjermen står i fronten (ViewSonic, Hyundai eller lignende). Modellnavnet står ofte på en lapp på baksiden hvis det er CRT du har. Den går forøvrig ikke an å laste ned driver til, så jeg går ut i fra at det er skjermkortet det er snakk om her. Endret 28. juli 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvis det er skjermen som du ser pa du snakker om. Trenger du egentlig ikke drivere. Hvis det er skjermkortet inni PCen, det du trenger drivere til. Finner du ut hvilke kort du har ved a laste ned et program som heter PCWizard. Lenke til kommentar
PreaTox Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Du vil laste ned drivere til skjermen din? Eller skjermkortet kanskje? Er det boksen på bordet som du ser på du spør om, eller kortet som står fastskrudd i kabinettet? 9163330[/snapback] Jeg vil bare vite hva sjermen min heter ,og hvor jeg kan laste ned driver til sjermen min? Trenger jeg ikke å vite hva sjermen heter får å søke på det sån jeg kan få drivere til sjermen? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Den store boksen som lager bildet eller selve kortet inni datamaskinen? Hvis tenker på skjermen så har du postet i feil kategori =) Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vel, først av alt, definér skjermen din. Hva mener du er skjermen din? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hva mener du nar du snakker om sjermen din? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hva? 9163393[/snapback] Vet du hva. Ta deg et par minutter, pust rolig og tenk igjennom før du skriver. Hva i all verden er det du faktiskt spør om? Her har det kommet svar fra hjelpsomme mennesker på alle mulige spørsmål vi kan forestille oss at du prøver å stille, også svarer du med et "hva?". Ta deg litt sammen, og hvis vi ikke svarer på spørsmålet ditt så får du ta deg litt bedre tid på å formulere hva problemet ditt faktisk er. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Sjermen... He, he... Dette må bare være en spøk! Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hehe, hvordan gikk det med sjermen? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 sjermen er sikkert blitt ødelagt Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hahaha ? må vera ein spøk, MÅ vera ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå