Aleksander- Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har tenkt seriøst over å kjøpe meg vannkjøling, men eg ikke det veldig upraktisk å ha med på LAN? Må man helle ut vannet for å ta pcen me seg? Er det ikke fare for at slanger skal dette av? Mvh Alex Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har tenkt seriøst over å kjøpe meg vannkjøling, men eg ikke det veldig upraktisk å ha med på LAN? Synes ikke det, merker ikke noe spesielt jeg Eneste er kanskje at jeg er litt mer nøye på å ha PCen rett vei og ikke bære den opp ned osv Må man helle ut vannet for å ta pcen me seg? Nei Er det ikke fare for at slanger skal dette av? Om de ikke er festet korrekt så er det jo en fare. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Har dere noen spesielle vannkjølingsett å anbefale? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har dere noen spesielle vannkjølingsett å anbefale? Ja, den beste DangerDen pakka fra www.netconnection.no ! Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har 5 meter vannledning og 5 meter strømledning og jeg bare surrer opp og tar med meg pcen på LAN. Går helt greit. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det eneste som kan bli et problem med tanke på LAN er vel frakten. Men det finnes selvfølgelig løsninger som dekker disse problemene, bare du er litt oppfinnsom. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Så lenge du har tett tank. og slangene montert riktig. Er det ikke noen fare... Det annbefales ikke å bære toweret oppned, men tror ikke det gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå