SurfingElite Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Selges Wesc/We utenfor skandinavia? F.eks selger de det i USA? Har ikke sett det andre steder i Europa enn i Norden. Lenke til kommentar
smlia Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Altså, jeg har alltid trodd at WESC var et brasiliansk merke. SÅ det at det bare selges i Skandinavia tror jeg er rimelig feil. Hvar i Berlin for ikke lenge siden å da hadde de salg på en hel del merkeklær, deriblandt wesc. Er ganske sikker på at jeg leste en plass at de hadde butikker både i Australia, Danmark, Finland, Candada, Portugal, Frankrike, Tyskalnd som tidligere sagt, Spania, Norge (Som du selv hadde funnet ut), Korea, Japan, Italia og sikkert et par til. Adresen til noen av de i Usa New York, USA 282 Lafayette Street New York, NY 10012 Beverly Hills, Los Angeles 144 S. Robertson Blvd Los Angeles, Ca. 90048 Endret 29. juli 2007 av LuuLuu Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 WESC er vel Svensk, og ja de har butikker i hele verden. Lenke til kommentar
smlia Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 jaa, beklager, hadde lest feil. Produsurees bare i Brasil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå