ATWindsor Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 En kamerat skal ha ny maskin, hvilke av disse to prosessorene er best (tror ikke det blir noen voldsom overklokking på gutten). Jeg vet jeg egentlig burde vite det, men jeg husker ikke hva som var forskjellen (i praksis altså). AtW Lenke til kommentar
espinoza Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det som er best er utvilsomt AMD.Billigere er det også. Sats på dette.:o Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Det som er best er utvilsomt AMD.Billigere er det også. Sats på dette.:o Joda, det er din mening, men jeg hadde satt mer pris på om du svarte på spørsmålet, han vil ha p4 og da må jeg handle utifra det ønsket. AtW Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Trodde ikke topic gikk på amd, men ...... Uansett, forskjellen på de to prosessorene er FSB. Den ene kjører på 400 MHz, den andre på 533 MHz. Jeg ville helt klart gått for den med 533 MHz FSB. Et kjapt søk på www.overclockers.com, viser at denne (533 MHz FSB) er den som er mest overklokkingsvennlig. Lykke til med valget. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Ok, da blir det en 533, tusen takk for hjelpa. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå