Carnatus Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Heisann Har litt trøbbel med å få keyboardet/nipple-musa på dette keyboardet til å fungere i WinXP Home... Har funnet ut at alt kan være løst om jeg får installert denne: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en (Update Rollup 2 for ehome infrared receiver for Windows XP Mediacenter Edition) Joda, vet at det står at den skal kun funke for MCE, men greia er at den funker faktisk også i WinXP Home/Pro... Problemet mitt er at den er bare på engelsk, og min WinXP Home er faktisk norsk. Så jeg får en irriterende feilmelding om at min windows er på et annet språk enn updatefila... Og jeg klarer ikke å finne denne på norsk, og jeg vet heller ikke om det er mulig å endre språket i windows til engelsk? Tviler på det siste, iallefall.. Kan noen hjelpe? Greia for dette maset er: har en laptop jeg vil ha bak tv-benken og bruke som en slags mediapc.... (se signatur, fujitsu'n), har tidlgiere brukt dell'n til dette, men jeg vil ha dell'n med meg på tur og slikt kos nå, siden den er liten og søt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå