Yamato47 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvor vanskelig blir det å få ei svær klumpete socket A-vannblokk til å passe på en intel core duo-prosessor? Sist jeg oppgraderte var helt på tampen av socket A-perioden. Nå kan det se ut som det er på tide å rive i ny rigg. Men så vil jeg nødig bytte vannblokk og pumpe, for å spare penger. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det kommer an på hvilken blokk du har. Noen blokker av "klassisk" type har muligheter til å bytte festeanretning. Jeg forstår det slik at systemet ditt er litt gammelt. Du vil merke stor forskjell på å bytte blokk og kanskje radiator også. Jeg ville i første omgang byttet vannblokk/-feste og så etter hvert byttet radiator også, evt. pumpe hvis nødvendig. Sånn en og en Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det kommer an på hvilken blokk du har. Noen blokker av "klassisk" type har muligheter til å bytte festeanretning. Jeg forstår det slik at systemet ditt er litt gammelt. Du vil merke stor forskjell på å bytte blokk og kanskje radiator også. Jeg ville i første omgang byttet vannblokk/-feste og så etter hvert byttet radiator også, evt. pumpe hvis nødvendig. Sånn en og en 9165963[/snapback] Ganske unødvendig da, særlig hvis det er snakk om å bestille for en webshop. Da kommer frakt etc hver gang. Altfor å ikke bare bestille nye deler og kjøre luft inntil du har penger til en ny vannkjølings rigg. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det var også et godt forslag, -Shark-. (at jeg ikke tenkte på det før!) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det var også et godt forslag, -Shark-. (at jeg ikke tenkte på det før!) 9166032[/snapback] Ja, vil si det er mye enklere. Luftkjøling eller eventuelt passiv kjølibng medfølger jo så sant du ikke kjøper bulk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå