Majin Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hei hvordan kan jeg formatere dataen uten å bruke vista eller xp cd, det ligger ikke noen knapp på menyen som kommer på noen av cdene..som sier formatere tenkte jeg kunne formatere med vista cd og installere xp, men vista cden har ikke den muligheten ser det ut til. er det noe program jeg kan bruke? hjelp!! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Letteste måten og forklare deg på hvordan man formaterer er at du leser denne guiden.........Har en guide på engelsk også hvis du syns det er lettere....Bare si fra så skal jeg finne den..... Lenke til kommentar
Majin Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 takk:) mne hvis jeg ikke får boota fra cd.. hvordan endrer jeg oppstarts rekkefølgen i BIOS? Lenke til kommentar
Majin Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 jeg har et dilemma, jeg vet ingen ting om hoved kortet mitt. det er en dell pc og man konfigurerer ikke hovedkort selv da... åssen ka jeg finne ut info om de ulike komponentene min?? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kan vel klikke F12 når Dell kommer opp på skjermen for å få opp boot-meny. Inn i bios kommer en med F2. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 ChRiStiAn^ skrev: Kan vel klikke F12 når Dell kommer opp på skjermen for å få opp boot-meny. Inn i bios kommer en med F2. 9165901[/snapback] oki ty men hvordan finne ut om komponentene mine?? navn og diverse så jeg kan skaffe drivere til dem har dell finner ikke mye på siden deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå