Gå til innhold

Skam dere driftere...

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si at jeg ønsker ikke være medlem her lenger!

Verre møkk skal man lete lenge etter, de klikkene som sitter her er jo til å gremmes over...

Se til å få litt kvalitet på hardware, dette blir bare latterlig...

Hvor mange kvinner jobber det her forresten? Eller er det bare en eneste stor testastoronbombe hele greia her??

Vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg er helt forferdet......

Skam dere....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142

Hmm. eg bladde litt i tråden du linket til først, Camron, og fant et bilde i et innlegg.

Bare å håpe at jeg slipper mareritt :/

BrageC, tror ikke det. Du får se i førstepost om selgeren fremdeles er der =)

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
Tror det har noe med dette å gjøre:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=799192&hl=

Jeg så siden hennes, og ja, jeg har mareritt enda.

9162895[/snapback]

Ja, så den tråden etter at jeg hadde posta.

Leste litt, og det så jo mest ut som konstruktiv kritikk?

Som hu tok litt for personlig og som hets mot sidens mening og innhold i steden..?

Nei, uff. Slenger man ut sia si i webkritikk, må man da tåle å få litt ordentlig kritikk! :)

Blir forsåvidt veldig til idioti å skylde på de som drifter forumet for at guttebassene (og de få jentene) i websidekritikk slakta sia hennes og kanskje ikke brukte de snilleste orda mens de gjorde det (:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Ja, det var et STORT tap for forumet at du drar igjen etter hele 2 (!) uker. Takler man ikke konstruktiv kritikk uten å grine som en unge, bør man heller ikke poste sida si i en slik tråd.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Vi tar gledelig imot konstruktiv kritikk. Men her klarer jeg ikke å tyde på hva det er og tråder kun laget for å proklamere at man slutter som bruker blir som alltid stengt.

Trådstarter kan gjerne sende en pm til meg eller sende en e-post til [email protected] angående hva de som jobber med forumet gjør galt.

Om du kommer over brudd på våre retningslinjer så er rapportering veien å gå, så vil en moderator rydde opp.

Tråden stenges :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...