Gå til innhold

Backup av xbox 360 spill


huldal

Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe en xbox 360. Men med små barn i huset må man ha "backup" av spillene. Hvordan gjøres dette?

 

Hvordan lager man en kopi av en dvd som har data på langt over 4.7 gb....

 

Kan man føre spillene over til xboxens hd?

 

Og hva må man gjøre med xboxen for å få denne muligheten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha D/L brenner og plater uansett hvor stort spillet er tror jeg.Er også vanskelig å ta backup av egne spill derfor mange som laster ned ferdig cracka image fil.

tror jeg ville droppet å gjøre dette med 360.......det er så mye tull med 360 maskiner at sjansen for at du må levere den til reperasjon i løpet av første året er MEGA stor.

Du mister alt av garanti da maskina må åpnes også.......og ikke kan du bruke maskina på LIVE heller.

Har hatt min maskin på rep mange ganger.......av mine kamerater så har 3 stk hatt maskin på rep opptil flere ganger.

Trist men sandt....... :thumbdown:

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar

Det er fult mulig å gjøre backups av spill og få X360 til å kjøre de (som nevnt ovenfor). I tillegg til bakdelene som er nevnt ovenfor vil du også risikerer utelukking fra Xbox Live ved å bruke backups.

 

Men vil nok heller anbefale deg å bare være mer forsiktig med spillene, ha konsollen ut av rekkevidde for de som er mest destruktiv, og legg spillene i koveret etter bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...