Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Da blir jeg den første som er enig i trådstarter, Stephen Lynch er kongen. Ellers kan jeg jo også være den første som nevner Dane Cook, morsom kar. Stephen Lynch: (lav lyd, men sykt bra) Endret 18. mars 2008 av @daniel89j Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jimmy Carr og Jerry Seinfeld er de beste. Begge er utrolig geniale på veldig forskjellige måter. Jeg skjønner ikke at noen kan like Pablo. Har du sett 10min av showet hans har du sett alt. Det blir jo sykt kjedelig i lengden. Så på en film av han som varte i 45min. klarte ikke å se på mere en 5min før jeg ble lei. Har sett flere show av Pablo, og kan med trygghet si at det ikke er noe for meg, og at jeg ikke forstår at noen liker det. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Denis Leary: No Cure for Cancer og Lock'n'Load Robin Williams: Live at the Met og Live on Broadway Eddie Murphy - Delirious og Raw Andre som kan nevnes er Bill Hicks, Henry Rollins og Richard Pryor. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har fått en forkjærlighet for Omid Djalili i det siste. Han er ganske enkelt genial. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sikkert nevnt han før, men jeg sier det igjen: Carlos Mencia. Han er spik spenna gær'n og rå i kjeften. Sjekk ut hans "No Strings Attached" og "Not for the faint hearted". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) George W Bush kommer jo med noen gullkorn av og til , f.eks den "vitsen" at Irak-krigen skulle vært fort gjort.....god dag mann økseskaft LOL !!! Noen som husker Rune Andersens rollefigur Jimmi Kaze "omvendt strikkhopp......aldri vært gjort førr !" Endret 3. april 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Fishbulb. Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 George Carlin er min desiderte favoritt. Ellers har Jeff Dunham noen morsomme buktalerrutiner. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Amerikanske stand-up artistar er noko herk. Det same gjeld Dagfinn Lyngbø. Oddvar Torsheim er min favoritt Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Liker tre veldig godt og det er Dagfinn Lyngbø, Pablo Fransisco og Mitch Fatel. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sett mye på Dave Chappelle i det siste, gjennomgående høy kvalitet. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dane Cook, Omid Djalili og Lyngbø? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 GP Sara og Jeff Dunham (buktaler, men vanvittig morsom). Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jonas Rønningen er morsom! Han har så god innlevelse på scena at det er moro bare å se på han. Også Thomas Gjertsen er god i showet "Thomas Giertsen slår i hjel 4627 sekunder". Har sett det mange ganger, og blir aldri lei. Leken blanding av vås og samfunnskritikk. Nå i det siste har jeg også fått sansen for Doug Stanhope med hans usensurerte angrep på saker og ting, og George Carlin som absolutt var en gløgg komiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå