Nadiri Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eddie Izzard er og blir den beste stand-up komikeren i min verden værtfall. Han er hysterisk morsom Lenke til kommentar
Nadiri Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Uten tvil Eddie Izzard, sylskarp humor med absurde referanser. [...]but do you have a flag? Trodde jeg lo meg skakk ihjæl da jeg så den DVD-en :!: Endret 17. november 2007 av Nadiri Lenke til kommentar
Piano_jente92 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Johannes Joner!! Har noen sett ham spille i teaterstykket "Arsenikk og gamle kniplinger"? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Uten tvil Eddie Izzard, sylskarp humor med absurde referanser. [...]but do you have a flag? Sier meg bare enig her jeg. A little bit of wine? Here you go, you nazi shithead. Thank you for flying Church of England, cake or death? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Uten tvil Eddie Izzard, sylskarp humor med absurde referanser. [...]but do you have a flag? Sier meg bare enig her jeg. A little bit of wine? Here you go, you nazi shithead. Thank you for flying Church of England, cake or death? Min favoritt er helt klart Dagfinn Lyngbo. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Her ser jeg det nevnes både gode og, i mine øyne, «dårlige» stand-up-komikere. De «dårlige» er kanskje ikke direkte dårlige, men de befinner seg i en helt annen liga enn f.eks Bill Hicks, Eddie Izzard, Richard Pryor og George Carlin. Disse personene farer med sylskarp humor og politisk satire som er i en klasse for seg selv. Pablo Francisco er også en god stand-up-komiker, men han har, som nevnt tidligere, et noe begrenset materiale. Dere som ikke har sett noe av de overnevnte personene, anbefales å ta en titt på noe av materialet deres. Eddie Izzard har en helt genialt absurd humor av ypperste klasse, helt ubeskrivelig morsomt. Bill Hicks har masse bra materiale som omhandler alt fra seksualitet, til politikk og populærultur. Orker ikke å skrive noe spesielt om de andre overnevnte personene, men de må for all del ikke gjemmes bort. Let opp alle personene på YouTube, og få deg ditt livs beste latterkick! Endret 3. desember 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Føler ikke jeg har sett så mange stand-up komikere. Men jeg synes Jerry Seinfeld er morsom, og Chris Rock. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bill Engwall, ekstremt bra. bør sees Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jason Garfield kanskje? www.jasongarfield.com Endret 14. januar 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Min favoritt er uten tvil Dave Chappelle. Og selvfølgelig Jerry Seinfeld Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dennis Leary Jon Stewart er ganske morsom, har bare sett ett av showene hans da. Richard Pryor! Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jerry Seinfeld! Helt klart! Synes andre som Pablo også veldig godt, men jeg synes det i lengden er for ensformig? Bare hvordan Jerry klarer å være så observant . Tenk på alt han legger merke til! Utrolig ... Finnes mange andre som er utrolig morsomme, men Jerry på toppen. Ingen over , ingen ved siden av ^^ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Lewis Black er den komikeren som sier det de aller fleste tenker, men ikke sier høyt. Evig bra. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Noe annet svar en Dave Chappelle hadde vært blasfemi. For What It Is Worth, Killing Them Softly & Chappelle's Show. Tett fulgt opp av Cedric The Entertainer. Taking you to the lionsden & Original Kings Of Comedy Chappelle, her som Black Bush. Som var en av de siste skittene i hans siste offisielle episode. Sinnsykt komisk. Se filmen hos Youtube "Tryna get that Oi*cough*OHOOOO...." En av hans mest kjente klippa. Se filmen hos Youtube Endret 6. mars 2008 av Loso Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Har sett en del av Chapelle ja, det siste klippet der har jeg dog ikke sett før, bare et lignende med Charlie Murphy og "Prince". Men den her toppa den så jævlig Ler bra hardt her nå. Endret 8. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) George Carlin Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 8. mars 2008 av b-real Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Så «Axis of Evil - Comedy Tour» for noen uker siden på NRK. Bra saker. Spesielt sistemann, Maz Jobrani imponerte. Noen smakebiter: Gas prices Persians and Arabs Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Bra klipp med Lewis Black. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ÅH! George Carlin og Lewis Black er superbra Dere bør også sjekke ut en DVD kalt "Three Amigos" med Pablo Francisco, Carlos Mencia og Freddy Soto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå