Gunfreak Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hvem er deres favoritt sandup komiker. min er Stephen lynch, kanskje ikke ren standup man han er en av de morsomste folka på jorda, bare søk på stephen lynch på youtube. ellers er Eddie Murphy på 80taller en høydere(RAW ect.) Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 thomas gjertsen er min favoritt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Kings of Comedy tar helt av. Chris Rock og Chapellle er faktisk ikke så værst de heller. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Pablo Francisco. Ingen tvil. Verdens morsomste mann. Prøver forgjeves å ordne meg bilett til showet hans på billettservice nå, men de må jo ha det latterligste bestillingsystemet i verden!! Lenke til kommentar
IndR Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Synes Russell Peters er ganske så god. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Pablo Francisco. Ingen tvil. Verdens morsomste mann. Prøver forgjeves å ordne meg bilett til showet hans på billettservice nå, men de må jo ha det latterligste bestillingsystemet i verden!! 9297330[/snapback] Pablo Francisco er konge. Er en av de heldige som har klart å skaffe meg billett Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har fått meg billett jeg også og gleder meg so pokker! Ble forestilling på søndag på meg. Matine som det så fint heter. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Mange bra norske, men Baste Bolstad og Jonas Rønning er jo artige Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Thomas Gjertsen syntes jeg faktisk ikke har noe bare humor i det hele tatt. :/ Pablo er konge, men han har jo bare begrensa materiale The movie preview guy. Ecstasy Chinatown Og sånn. Humoren hans er ganske ensformig, men utrolig hysterisk morsomt om du er en fersk tilhenger Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Enig. Så Preview-Man og ble helfrelst, og sjekka ut noen videoer. Det ble fort klart at hvis du har sett en video, har du sett dem alle. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Fikk en link til en youtube video. Og det var akkurat den preview-man. Deretter så jeg alt som var av sketsjene hans. Så athorb, du har helt rett Endret 7. september 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
andir Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Lee Evans (Lee Evans Live in Scotland), Lewis Black (Red, White and Screwed), Eddie Murphy (Delirious og RAW), Robin Williams og Russell Peters (Russell Peters Live) er noen av mine favoritter. Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Må nok bli Thomas Giertsen, ja. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Eddie Izzard - Fantastisk morosamt. Har ikkje ord, dette må sjåast. Bill Hicks - Politisk satire på sitt beste. Ricky Gervais - Mannen bak The Office, Extras m.m Utruleg morosam Det som vert sagt om Pablo Francisco er eg heilt einig i; morosam, men einsformig. Endret 8. september 2007 av noodles Lenke til kommentar
Holliday Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Pablo Francisco er enehersker På en andreplass kommer Denis Leary. Han er også utrolig rå. Skal Pablo ha show her i norge? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jepp! Neste helg har han show. Pokker som jeg gleder meg. Håper han har noe nytt material med seg. Har sett de to andre showene hans- Lurer på om det er Ouch han tourer med nå eller noe nytt Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kunne det vært en poll her? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 For tiden er det Demetri Martin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå