_Lawless_ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Kommer ikke på noen andre å spørre, så jeg prøver her. Denne lille (men meeeget store) krabaten kom innom hagen en dag. Vi hadde besøk av to stk i fjor og. Kan noen si meg hva det er? Flue? Veps? Utenomjordisk? Med følehorn og brodd er den like lang som en fyrstikeske. Håper noen kan svare Kai Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 En kjempetreveps: http://www.nhm.uio.no/ekle_kryp/krypene/in...er/treveps.html Nasty insekter, flykter i redsel når jeg ser en. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Fy faen, for et kryp! Hadde blitt helt sjokka hadde jeg sett et! :O Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Grøss! Se den nåla! BCG og stivkrampe blir peanuts i forhold til den der. Håper den ikke har gift i tillegg? Det som ser ut som en lang brodd bakerst, er eggleggingsrøret. Puh.. Endret 29. juli 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
_Lawless_ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Takk Dan_H for svar. Har prøvd å google litt, men fant ikke noe. Da kan vi fortsette "sommeren" på vestlandet litt roligere til sinns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå