presets Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Som tittelen sier.. kommer Windows xp 64.bits til å støtte dx10 spill osv? Hvis ikke.. så har jeg hørt rykter om at noen andre enn microsoft skal lage det sånn at xp støtter.. noen som har hørt det samme? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Trur nok DX10 er kun for vista og seinaare OS, veit at det blir lagd en løsning for linux brukere. Denne løsningen er dog mykje dårligare enn om du brukte Vista. Lenke til kommentar
atisozz Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har hørt at et uofisiell project skal bli laget ja, men jeg tipper (og har lest...?) at FPS i spill vil bli endel lavere med en sånn løsning... Lenke til kommentar
presets Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Har hørt at et uofisiell project skal bli laget ja, men jeg tipper (og har lest...?) at FPS i spill vil bli endel lavere med en sånn løsning... 9162763[/snapback] ok.. keep me up to date plx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå