Gjest Slettet+432 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 <snip>- realisme: hvor langt skal man dra dette? jeg mener, hvis begge er i bare trusa og de leker sex mens de stønner og bærer seg, hvordan klarer man å holde tilbake ereksjon eller værre resultater? <snip> Dette ble et langt innlegg. Håper dere tar dere tid til å svare. 9162725[/snapback] Er det egentlig noe poeng å holde tilbake en ereksjon? En ereksjon er rett og slett et kompliment. Hverken mer eller mindre. Og om man får skrumpepenis så er det og ganske naturlig. Verden går ikke under av den grunn. Ikke for noen av partene, bare de har den rette holdningen til seg selv og oppgaven, og ikke lar seg distrahere for mye av slikt. Det er jobben og det ferdige produktet som teller. Mvh 9243092[/snapback] Hva med eventuelle verre resultater som utløsning da? Skikkelig digg... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva med eventuelle verre resultater som utløsning da? Skikkelig digg... 9243408[/snapback] Jeg tviler ærlig talt på at det er noe reelt problem. Vi snakker om et minutt, gjør vi ikke? Poenget mitt er og blir det samme. Dette handler om hvilke holdninger man har til seg selv og egen seksualitet. Og det å kunne stole på hverandre. Akkurat som sex i det virkelige liv. Uten tillit funker det dårlig. Med tillit og gjensidig respekt funker det meste. Så enkelt, og så komplisert er nok dette. Mvh Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Hva med eventuelle verre resultater som utløsning da? Skikkelig digg... 9243408[/snapback] Jeg tviler ærlig talt på at det er noe reelt problem. Vi snakker om et minutt, gjør vi ikke? Poenget mitt er og blir det samme. Dette handler om hvilke holdninger man har til seg selv og egen seksualitet. Og det å kunne stole på hverandre. Akkurat som sex i det virkelige liv. Uten tillit funker det dårlig. Med tillit og gjensidig respekt funker det meste. Så enkelt, og så komplisert er nok dette. Mvh 9243527[/snapback] Hehe man filmer jo ikke i bare ett minutt da. må jo ha noe å redigere sammen til en scene. Men det får da være måte på. Litt selvkontroll har man da. Synes forøvrig denne diskusjonen er på tur til å skli ut litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg kan nesten ikke vente med å se det ferdige resultatet, om man kan kalle det det. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Dette kan bli moro, ja. Venter på cun sitt svar her, egentlig. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg har hørt at i en scene i Crossroads (den Britney Spears spiller hovedrollen i) skulle hun strippe for Justin Timberlake, og da måtte han tydeligvis ha på seg 3 par med boksere for å skjule "ereksjonen". Så en haug med stramme boksere løser nok problemet, i tillegg til en sans for humor. Endret 29. august 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Hehe...morsomt "problem" du har her.. Av erfaring kan jeg si følgende: 1 - Ha minst mulig folk på settet. Regissør, kameramann og lydmann holder i massevis. 2 - SKUESPILLERE! Du må ha folk som tør dette. Viktig at dere planlegger scenen ordentlig 3 - Mye close-ups. Du trenger ikke en skikkelig "jukkebevegelse". Bedre med en hand som stryker en rygg, et kyss i nakken, dama biter seg i leppa. 4 - 1 min er mye! Du klarer lett å skvise dette inn på 30 sek. 5 - Få din manlige skuespiller til å innse at ereksjon kan forekomme. Forklar dette også til the female talent. Så hvis det skjer er begge forberedt på det. Det skader heller ikke at de tenner seksuelt på hverandre, slik at det blir rått og intenst! Lykke til! Endret 12. september 2007 av hallvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå