Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Teip er et skummelt stikkord her. Teip det fast Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Teip er et skummelt stikkord her. Teip det fast 9168351[/snapback] Skulle faktisk akkurat til å si det! Teip dingdongen fast til låret Sikkert vondt å ta av etterpå, men litt skal man lide for filmen! Du aner ikke hvor mye vi har "lidd" for å få til diverse scener og for å båret ut alt utstyret i Skogens Stemme Eventuelt, hvis teipingen blir for vond, bind den halvveis rundt låret, og teip i endene av tråden. Må være kreativ;) Er nok best hvis den allerede er stiv når man gjør det, så den ikke bryter seg løs når ereksjonen kommer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg stiller opp som mannen i scenen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvorfor ikke misjonærstilling der vi får se ansiktsuttrykkene til hver av dem. De kan f.eks starte i at hun sitter på han mens han ligger nederst, så hiver han henne nederst og de starter litt voldsomt. Selvsagt må scenene gjøres 3-4 ganger, da du skal få med ansiktsuttrykkene, samt få med dem begge i samme klipp. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Hvorfor ikke misjonærstilling der vi får se ansiktsuttrykkene til hver av dem. De kan f.eks starte i at hun sitter på han mens han ligger nederst, så hiver han henne nederst og de starter litt voldsomt. Selvsagt må scenene gjøres 3-4 ganger, da du skal få med ansiktsuttrykkene, samt få med dem begge i samme klipp. 9174503[/snapback] Ja jo. Ikke dumt. Men jeg er liksom litt usikker på selve filmingen. Har aldri laget en sånn scene får. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvorfor ikke lage en scene med homosex? Det er jo bare menn som har meldt seg som frivillige. Tror kanskje du hadde fått mer PR da. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 1. Få rett lys, behagelig stemning med lys. 2. Tynne laken. 3. Mannen har bokser på, dama har bh og truse på. 4. Film hele scenen fra avstand, 2-3 vinkler hadde vært fint. 5. Bytt ut mannen med kameraet, slik at man kan se hva hun føler. 6. Repeat 5. 7. Legg ut på youtube.com 8. Gi oss linken. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg stiller opp som mannen i scenen 9174486[/snapback] Den er nok tatt Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Haha ingen av dere er aktuelle. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det viktigste er nok at skuespillerne slapper av. Ha det varmt på rommet, og som gode regissører gjør: forklar hva scenen gjør for filmen og hvorfor den er viktig. Gi også skuespillerne klare mål med scenen mens de utfører replikkene sine... Gi dem gjerne ting å gjøre (plukk opp pute, kle av sokker, drikk vann) mens de utfører dialogen sin. Ellers har du jo det med lyssetting.... Lyssetting er og forblir det mest undervurderte elementet i film. Om du ikke har peiling på lys kan du prøve deg litt fram med en kraftig lampe satt opp fra bak dem som lyser gjennom litt sigarettrøyk. "Volumetrisk lyssetting" er veldig filmatisk og nesten et must om man lager 80-talls-action lykke til! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har hørt at slike scener er nøye koreograferte. Altså, man filmer ikke noen som bare HAR liksom-sex. F.eks. har man en tagning til å ta av klær på overkroppen, en tagning hvor poenget er kun å se en hånd strykende over et lår og en tagning hvor man bare kysser på forskjellige måter... osv. Så klippes alt sammen på en troverdig måte. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 To bra svar Takk for gode tips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvorfor teipe og styre? La naturen gå sin gang! Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hvorfor teipe og styre? La naturen gå sin gang! 9184453[/snapback] Jeg ser heller ikke poenget. Men det blir selvsagt MED undertøy på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 De to "heldige" kan jo bli litt kjent på forhånd å skape en god tone seg i mellom slik at isen er brutt på forhånd. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Ok så for å oppsummere: - Begge har (vanlig?) undertøy på. Dama kan eventuelt være toppløs, men ikke noe krav selvsagt. - De driver på under ett laken. Det har vi jo sett mange ganger brukt i film uansett - Scenen skal vare et minutt ca. Jeg ser for meg at vi filmer ca et kvarter for å ha noe å klippe av. - Flere vinkler. - Film scenen etter sex'en først slik at skuespillerne bllir bedre kjent med hverander. - Også et alternativ er å rigge opp 3 kamera å la de leke sex alene på rommet. Så kan vi klippe etterpå. Kanskje lettere å spille inn slike scener uten publikum. Flere tips? Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Hehe nå gjelder det bare å finne den stakkars jenta som skal spille denne rollen. Hun blir en av de få rollene som får betalt (i tillegg til en del av stuntmennene). Men jeg tar gjerne imot flere tips hvis noen har. Lenke til kommentar
Fyksen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ærlig talt, hvis jenta som spiller inn, ikke tåler å kjenne enn ståpikk, er hun heller ikke moden/sikker nok på seg selv til å spille inn scenen. Det samme vil jeg si om mannen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ærlig talt, hvis jenta som spiller inn, ikke tåler å kjenne enn ståpikk, er hun heller ikke moden/sikker nok på seg selv til å spille inn scenen. Det samme vil jeg si om mannen. 9239187[/snapback] At mannen ikke er moden/sikker nok på seg selv hvis han ikke tåler å kjenne en ståpikk? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 <snip>- realisme: hvor langt skal man dra dette? jeg mener, hvis begge er i bare trusa og de leker sex mens de stønner og bærer seg, hvordan klarer man å holde tilbake ereksjon eller værre resultater? <snip> Dette ble et langt innlegg. Håper dere tar dere tid til å svare. 9162725[/snapback] Er det egentlig noe poeng å holde tilbake en ereksjon? En ereksjon er rett og slett et kompliment. Hverken mer eller mindre. Og om man får skrumpepenis så er det og ganske naturlig. Verden går ikke under av den grunn. Ikke for noen av partene, bare de har den rette holdningen til seg selv og oppgaven, og ikke lar seg distrahere for mye av slikt. Det er jobben og det ferdige produktet som teller. Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå