harry2007 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Som emnet sier: Hvordan kan jeg finne ut når tidligere modeller, som allerede er på market hadde sin lanseringsdato? Har kikket på Nokia og SE sine hjemmesider, men finner kun hvilken modeller som er tilgjengelig og hvem som kommer frem i tid, ikke når eksisterende telefonene kom på markedet? Eks: nokia n73? n93i? Harry Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 du kan jo se i prisguiden og atrikkelen som følger med, diskusjonen etter og søke etter egne tråder om den modellen? Lenke til kommentar
harry2007 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 du kan jo se i prisguiden og atrikkelen som følger med, diskusjonen etter og søke etter egne tråder om den modellen? 9162551[/snapback] Joda, men jeg er ikke er på kikke etter -en- modell, men vil orientere meg litt på når de forskjellige mobiltelefonene kom ut på markedet, og da blir det en stooor tung jobb å søke opp en og en modell... (uff uff) Har brukt mesteparten av kvelden allerede for å finne dette, men uten succe. Harry Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Joda, men jeg er ikke er på kikke etter -en- modell, men vil orientere meg litt på når de forskjellige mobiltelefonene kom ut på markedet, og da blir det en stooor tung jobb å søke opp en og en modell... (uff uff) 9162938[/snapback] hvorfor vil du dette egentlig? hvor langt tilbake lurer du på? lurer du f.eks. på om sony ericsson er kjent for å ha smarttlfmodellene på markedet 3 måneder etter datoen de først satt? skal du skrive noe om det? til nød kan du jo sette opp en avstemning hvor folk som husker krysser av for hvilket år og måned den og den tlfen kom.. imens du leter etter svar andre steder.. Endret 28. juli 2007 av megaloman Lenke til kommentar
harry2007 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Har ikke tenkt noe på hvilken rekkefølge tlf'ene komm i før nå når jeg skal kjøpe ny. Det er ca 3 år siden jeg skiftet ut telefonen min sist, og har ikke brydd meg med å følge med på utviklingen. Nå når jeg kikker etter ny, ønsker jeg ikke å kjøpe to-tre år gammel teknologi, og jeg ønsker heller ikke kjøpe noe som er kommet ut den siste måneden, siden prisen ofte synker etter få måneder. Både på Nokia og Sony Ericsson er det vanskelig å se av nummer betegnelsen hvilken rekkefølge de er utgitt, eller hvilkene tekniske vidundre de inneholder. Ihvertfall ikke oversiktelig for en som meg Harry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå