CaNaBiS Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei! Jeg og en kompis har litt konkuranse i oerklokking..... Jeg har 1900+, og han har 1800+, Vi har samme CPU kjøling, men han har 1 80mm vifte, og jeg har 1 120mm vifte som kabitett vifte... Jeg har son billig 2100 DDR-RAM, Han har noe son ECC greier. (256MB på begge.) Jeg har MSI, og han har Asus. Jeg har klart 1704 Mhz, Og 35C på 70% i et kvarter. Og han har klart 1735 mhz.... Dette var bare å starte opp Xp, da var Kabinettet hans 28C, og CPU 35C... Jeg vill så klart slå han i Overklokking, så jeg lurte på om det er RAMMEN, eller om Det er CPu som blokker meg?? Slik at jeg ikke klarere mere en 142 Fsb.... Slik at vist han putter sin CPU inn i min data, så klare han ikke like mye FSB??? På forhånd TAKK!!!!!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 INGEN SOM VET?? :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg vil tippe ram'en. Sett ned ram-innstillingene, timinger, og MHz, så får du sikkert flere MHz på CPU'en enn han. Forøvrig tipper jeg at CPU'ene skal nå ca like langt om de er basert på samme kjerne og stepping. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 takk! Noen flere tips? :google: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå