Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

E r dette Dårlig gjort?

Gjest Ja, Nå ?

Anbefalte innlegg

Gjest Ja, Nå ?

F* Ja, :cry:

JEg bruker gjestefunksjonen fordi personen jeg refererer til er en del på forumet og jeg vil ikke bli gjenkjent eller henge ut noen:) Håper dette er god nok grunn..

Ja, problemet er at jeg likte en jente veldig godt og det er masse småflørting og ja, henger mye sammen og hun hinter stadig vekk at hun vil være noe mere, og ja, igår fikk jeg "beskjeden" Om at hun ikke ville alikavel****

Syntes at det er så Jæ* Unødvendig å gi falske forhåpninger når du i hun i utgangspunktet ikke var ute etter noe. masse meldinger og på msn og irl masse gld ideg og finne på noe? Aka Kino middag og masse, ble så deppa, jeg har "gitt" alt de siste mnd og det var forgjeves? :cry: Det var rett ned på jorda igjen det, :(

Jeg beklager at det ble litt rotete men jeg måtte bare få det ut og hvis noen har noe de ville sagt eller lignende situasjoner så skriv ivei..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har opplevd omtrent det samme nylig. men ho sa ikkje heilt nei.. berre at me måtte vente litt...

det som er ekstra surt er at bestevennen min la an på jenta eg likte sjøl om han visste eg likte ho -.- så no har eg krangla litt med både ho og han..

alt virka som om det var heilt toppers... så plutselig. foff.. jaja, håpa det ordna seg.. eg skjønna så altfor godt frustrasjonen til trådstartar!

edit:

du kan godt prøve å snakke med ho.. men ver da forberedt på at ho kan oppfatte det som om du prøver å styre ho. det vil du ikkje! så.. pass på:p

Endret av Sokkhove
Lenke til kommentar

Har skjedd det samme med meg opp til flere ganger :p

bare drit i hun, finnes flere der ute :)

Siste jenta jeg holdt på med fikk jeg beskjed Trenger bare litt mere tid, har ikke hørt fra hun etter det..

Venter ikke for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...