asdfasd Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei! Har tenkt å kjøpe noe ram (512MB) til en ny maskin, så litt på psdata.no og så at de bare hadde "Apacer" RAM. Er det noen som vet om dette er kvalitets RAM? ( ikke noe dårlig piss, men helt OK RAM som funker greit) Takk på forhånd. mvh. Whoops! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Apacer er meget god ram. Du skal bare slå til. Lenke til kommentar
Mefisto Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Vet ikke helt jeg, har hørt litt ymse greier om Apacer... Ville heller kjøpt TwinMos på Komplett.no. Har fått meget bra testkritikk ihvertfall! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Apacer har høykvalitets brikker, ingenting å klage på. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Som de andre også sier er apacer ram av meget god kvalitet. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ingen dårlige erfaringer her heller, men passet ikke til min compaq bærbare da måtte jeg få tak i kingston minne. Men til vanlige maskiner så er det ypperlig. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ingen dårlige erfaringer her heller, men passet ikke til min compaq bærbare da måtte jeg få tak i kingston minne. Men til vanlige maskiner så er det ypperlig. Men nå er jo Compaq kresen på ram også da :wink: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 nettopp. Heller ikke twinmos ville fungere på den. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har selv Apacer, det er gullegod ram Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Med en garanti på 10 år (er jo så godt som livstidsgaranti når det gjelder it-verden), borger Apacer for kvalitet. Har selv kun Apacer og har aldri hatt noe problemer. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kan berre stille meg støttande bak tidlegare uttalelsar i denne posten. Apacer er kvalitet! Har kun apacer i mitt noverande system og har aldri hatt problem med det! Ole Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det er kanskje en fordel å ikke blande forskjellige merker RAM i pc'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå