boffeeen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Håper på Premium til core-pris og Elite til Premium-pris. Da blir det muligens en elite her i huset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 me want Er så usikker på om jeg skal ha Elite eller Halo 3 edition. Hvis jeg skal kjøpe Halo 3 edition må jeg vente en måned ekstra Og jeg har gått to måneder uten Xbox 360 nå og begynner å merke abstinensene. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Merk at de ikke bruker Premium-navnet lenger heller. Premium heter nå bare "Xbox 360", så det ser ut som Premium har tatt helt over for Core nå. Microsoft har aldri selv brukt navnet Premium på sine konsoller, iallefall ikke på eskene til konsollene. Premium er et navn som ble opprettet av butikker, for å forklare forskjellen mellom de to versjonene. Microsoft kalte den ene pakken for Core, mens den andre ikke het noen ting, og var for dem å regne som "normal". Ellers jævlig kjipt at Core forsvinner, da jeg synes det var den mest stilrene av dem. Det sølvlakkerte dekselet til Premium ser så jålete og billig ut synes jeg. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har Core, kjøpte ca ved launch.. Har hatt den inne 2 ganger og fått ny core hver gang. Når MS lansere Elite/Pro med nytt drev og 65nm da kjøper jeg.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hvor mye koster hddvd spiller til 360 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Ca. 1600,- ("xbox hd-dvd" på prisguiden) Endret 14. august 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå