Lakus Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 I know.. jeg prøvde å hjelpe deg i teorien din Lenke til kommentar
toygard Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Litt off-topic, men.. 65 nm tidligere enn antatt? Priskuttet henger vel sammen med dette. Mye som skjer nå, tror det er like greit at jeg venter litt med X360 kjøp. Spørs hvor lett det blir å sørge for at man kjøper en med 65 nm chipset, dog. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kan hende vi får 45nm om en god stund. Chia said the design of the 45nm video-game processor is not yet complete, and hinted that production of the CPU - as well as other products designed for the 45nm process - is not likely to begin until late 2008 or early 2009. Kilde! Og hvis disse kara i neste link har funnet "feilen" til Xbox 360 nå, så har garantert Microsoft det, og da blir det nok fiksa i "neste" Xbox, som kommer hit iløpetav året. (håper vi) Les mer her. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Vil bare legge til at priskuttet nå er offisielt. Core: $279.99 Premium (20 GB): $349.99 Premium "Halo 3 Spartan Green Limited Edition" (20 GB, HDMI): $399.99 Elite (120 GB): $449.99 Kilde Ikke sagt noe om Europa ennå, men bytt ut dollartegnet med eurotegnet og du har sikkert de nye europeiske prisene... Endret 7. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
toygard Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 DailyTech er ikke så positive. Those that rush out to buy the new cheaper Xbox 360s may wish to go ahead and register for Microsoft’s new online service site for the console – it’s likely that you may need it in the future. In fact, many may just simply want to wait until the new Falcon-based Xbox 360s hit store shelves despite the current temptation of lower prices. Må innrømme at jeg tenker sånn selv også. Det er nok ikke fullt så galt som folk skal ha det til, men jeg har blitt usikker etter alt styret rundt feilprosent. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kanada får også priskutt. Bare spørsmål om tid før det kommer et priskutt på denne siden av dammen også Lenke til kommentar
orginal Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som har noen formening om når en kan forvente å se priskutt her til lands? Vurderer å kjøpe en x-box 360, men om prisen blir redusert snart, er det vel verdt å vente litt på... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Det ryktes å komme et priskutt samtidig med introduksjonen av Elite den 24.august. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nope ikke verdt å vente. Var btw igår på elkjøp og kjøpte en premium pakke + Gears of War til 2500kr Jeg er så forbanna god å prute! Lenke til kommentar
orginal Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva vil dere si er lurest: Kjøpe brukt (maks et halvår gammelt) eller ny? Skal modde eller flashe den eller hva det heter... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mtp. at 360 er noe ustabil, ville eg kjøpt ny. Men om du skal modde den er det vel like greit å kjøpe ein brukt ein for ein billig penge. Men ryker denne er det ikkje sikkert du får ny av MS da Med mindre de ikkje kan påvise modding. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nope ikke verdt å vente. Var btw igår på elkjøp og kjøpte en premium pakke + Gears of War til 2500kr Jeg er så forbanna god å prute! 9240993[/snapback] What? Funker det og prute i sånne butikker Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvorfor skal Premium forsvinne da? Mener du at Elite vil ta plassen til Premiun, eller at vi rett og slett ikke får noe mellomting mellom Elite og Core? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Premium og Elite er veldig like nå. Bare harddiskstørrelsen skiller dem nå. Bare et tidsspørsmål før en av de forsvinner. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvorfor skal Premium forsvinne da? Mener du at Elite vil ta plassen til Premiun, eller at vi rett og slett ikke får noe mellomting mellom Elite og Core? 9241180[/snapback] Høres litt usansynlig ut mtp at Premium-pakken nettopp har fått HDMI Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nope ikke verdt å vente. Var btw igår på elkjøp og kjøpte en premium pakke + Gears of War til 2500kr Jeg er så forbanna god å prute! 9240993[/snapback] What? Funker det og prute i sånne butikker 9241122[/snapback] lol tydligvis! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Kotaku rapporterer nå at butikker ikke vil ta inn flere Core på tross av at MS sa de ikke hadde noen planer om å fjerne den. Med tanke på at vi ikke har hørt om noen nyversjon med HDMI som med de andre SKU-ene kan vi håpe den forsvinner. Det øker i alle fall sjansen for at spillutviklerne kan gjøre seg avhengig av harddisken til mellomlagring etc. X360 Core Models Being Phased Out? De gamle Premium-konsollene uten HDMI regnes ikke som Premium lenger, men kalles bare "Xbox 360 Console Includes 20GB Hard Drive". Amazon selger de for bare $329.99 (ca. 1900 kroner) for å kvitte seg med de for godt. Etter det vil de bare selge HDMI-konsoller: Endret 9. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
orginal Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Huff.. Dårlige nyheter for en som kjøpte en brukt en for ikke mye mindre enn prisen for en ny hos Amazon... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Butikkene fjerner de kanskje, fordi de har hørt MS stopper produksjon, noe som kan være Bull, eller som kan være sant. Leste ett godt inlegg av en engelskmann hvor det faktisk var mange gode poeng for at både Core og "premium" som vi kaller den, blir erstattet av nye versjoner. Blabablalbla, skal se om jeg finner det igjen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Dette kommer visstnok bundles til jul i USA. Kotaku har fått fatt på bilder som skal være "Xbox 360 Elite Holiday Value Bundle". Ser ut som Core er helt borte ja. Merk at de ikke bruker Premium-navnet lenger heller. Premium heter nå bare "Xbox 360", så det ser ut som Premium har tatt helt over for Core nå. Forza Motorsport 2 og Marvel Ultimate Alliance er inkludert. Disse konsollene har nok helt sikkert Falcon-boardet som ryktes å få HDMI 1.3 også. Vil tippe prisen blir den samme som dagens pakker uten spill. Ettersom X360 gjør det klart dårligere i Europa enn i USA, er jeg spent på hva MS har på lager av priskutt/bundles for å få opp salget i det europeiske markedet... Endret 13. august 2007 av kilik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå