Aroaro Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg har 2 dvd brennere. En i maskinen og en ekstern som er tilkoblet med en usb til min bærbare maskinen. Nå har jeg tenkt å brenne med den eksterne brenneren. Hvordan kan jeg velge brenner. Har hørt at man kan stille inn hvilken brenner som automatisk skal starte når jeg trykker på brenneknappen i brenneprogrammet. Hvor kan man stille inn dette. Er det på selve maskinvaren eller er det et program som kan stille dette inn? Håper på positive svar. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvis du ønsker positive svar så bør du først fortelle hvilket program du benytter deg av... Lenke til kommentar
auran Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Jeg har 2 dvd brennere. En i maskinen og en ekstern som er tilkoblet med en usb til min bærbare maskinen. Nå har jeg tenkt å brenne med den eksterne brenneren. Hvordan kan jeg velge brenner. Har hørt at man kan stille inn hvilken brenner som automatisk skal starte når jeg trykker på brenneknappen i brenneprogrammet. Hvor kan man stille inn dette. Er det på selve maskinvaren eller er det et program som kan stille dette inn? Håper på positive svar. 9162065[/snapback] Siden du ikke oppgav hvilket brenneprogram du bruker,så kan jeg bare gå ut ifra at det skal være en generell mulighet under options,config eller tools eller lignene,hvor man kan velge brenneenhet. Med tanke på antall configmuligheter en har når en svir seg en cd med dagens brennere slår det meg som underlig om en ikke også kan velge brenner. (verification,antall kopier, overburning, navn på cd,etc) Altså; hvilket brenneprogram bruker du? Verson? EDIT: Bah! P-in-P slo meg på målstreken. Endret 28. juli 2007 av auran Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg har 2 dvd brennere. En i maskinen og en ekstern som er tilkoblet med en usb til min bærbare maskinen. Nå har jeg tenkt å brenne med den eksterne brenneren. Hvordan kan jeg velge brenner. Har hørt at man kan stille inn hvilken brenner som automatisk skal starte når jeg trykker på brenneknappen i brenneprogrammet. Hvor kan man stille inn dette. Er det på selve maskinvaren eller er det et program som kan stille dette inn? Håper på positive svar. 9162065[/snapback] Siden du ikke oppgav hvilket brenneprogram du bruker,så kan jeg bare gå ut ifra at det skal være en generell mulighet under options,config eller tools eller lignene,hvor man kan velge brenneenhet. Med tanke på antall configmuligheter en har når en svir seg en cd med dagens brennere slår det meg som underlig om en ikke også kan velge brenner. (verification,antall kopier, overburning, navn på cd,etc) Altså; hvilket brenneprogram bruker du? Verson? EDIT: Bah! P-in-P slo meg på målstreken. 9162101[/snapback] [/quote Jeg bruker nero 7 ultra ed Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mener det er en sann rullegardin-liste med brennere du kan brenne med nar du trykker pa Burn-knappen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Recorder - Choose recorder (CTRL+T) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå