Fotofashion Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Var kanskje vell dårlig lys, så seint på kvelden men fikk gjort det beste ut av det føler jeg. Dette er bare et bitte lite utvalg. formelt uformelt mrk, bildene er ikke redigert foruten lys, alt annet blir fikset på når de har plukket ut det de skal ha. Endret 30. juli 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
netrex Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Syns det var fine bilder Får vi se ferdig redigerte når den tid kommer? Lenke til kommentar
verdifull Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 skikkelige fine Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg likte de to siste best. På det første synes jeg det ble litt mye avstand mellom de nygifte. På det andre har bruden et litt fravikende uttrykk. Men ellers har jeg ikke mye negativ å si om de to siste i den formelle serien. Men jeg likte den uformelle serien best. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Ok. Kan prøve å si hva jeg syntes om hvert enkelt bilde.. 1. Meget bra lys på dette. Var absolutt ikke for sent syntes jeg, men man føler vel at man får litt dårlig tid når det blir senere. Som nevnt står de litt for langt ifra hverandre, og det er vel det som ødelegger dette bildet. Bakgrunnen med blomstene var fin også. 2. Godt å se dem litt nærmere hverandre. Dumt at litt av hodet til bruden ble gjemt bort, og at det ser ut som om han tar et slag i magen hennes. Igjen er bakgrunnen ganske bra, men ikke like bra som på første bildet. (litt kjedeligere) 3. Slett ingen dårlig ide. Skulle likt å sett litt mer av naturen de ser utover, men det er for all del ikke noe krav. Igjen var det ganske bra lys på dette bildet. 4. Er øynene hennes litt igjen? Det virker ihvertfall slik. Også et ganske bra bilde, ser at det er litt mørkere i bakgrunnen her. 5. Du kunne kanskje gått enda litt nærmere her tror jeg. Meget god ide igjen her. Han er litt for langt bak kanskje, men jeg er ikke helt sikker hvordan det ville sett ut hvis han kom lenger fram. Fjeset hennes bli også litt skjult når hun ser ned slik. 6 og 7. Liker godt lyset her, og plasseringen av paret er ikke dårlig. Rent bildemessig ser det best ut når de ser utover sjøen, når de ser på kameraet fikk jeg ikke helt den samme følelsen av bildet. Totalt likte jeg bilde nummer 1 best, men de skulle bare ha vært nærmere hverandre. (Liker det best pågrunn av bakgrunnen og lyset, det var overlegent best i dette tilfelle) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 takk takk for kommentarene.. Vi startet sent å fotograferere (19:30), så det var ganske skumrings lys. Måtte ha begge blitzene mine på maks for å gi nok lys, samt bruke reflektoren. Her er en annen, som jeg har redigert (usm, levels) Lenke til kommentar
seilfly Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 OT kanskje men - Lager du signatur med path eller har du scannet? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 OT kanskje men - Lager du signatur med path eller har du scannet? 9170917[/snapback] Tegnebrett . Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) da har jeg fiffet bildene som kunden ønsket.. var 2 valg jeg stusset over men men legger kun ved link, 21 bilder. http://www.tjukkband.no/devisor/Iren_roger2/ [edit] mine favoritter Endret 1. august 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå