Gå til innhold

wedding seanse, noe mere a4 formet

Anbefalte innlegg

Var kanskje vell dårlig lys, så seint på kvelden men fikk gjort det beste ut av det føler jeg. Dette er bare et bitte lite utvalg.

formelt

IMGP0234.jpg

IMGP0261.jpg

IMGP0316.jpg

IMGP0337.jpg

uformelt

IMGP0354.jpg

IMGP0357.jpg

IMGP0359.jpg

mrk, bildene er ikke redigert foruten lys, alt annet blir fikset på når de har plukket ut det de skal ha.

Endret av DeViSoR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte de to siste best.

På det første synes jeg det ble litt mye avstand mellom de nygifte.

På det andre har bruden et litt fravikende uttrykk.

Men ellers har jeg ikke mye negativ å si om de to siste i den formelle serien. Men jeg likte den uformelle serien best.

Lenke til kommentar

Ok. Kan prøve å si hva jeg syntes om hvert enkelt bilde..

1. Meget bra lys på dette. Var absolutt ikke for sent syntes jeg, men man føler vel at man får litt dårlig tid når det blir senere. Som nevnt står de litt for langt ifra hverandre, og det er vel det som ødelegger dette bildet. Bakgrunnen med blomstene var fin også.

2. Godt å se dem litt nærmere hverandre. Dumt at litt av hodet til bruden ble gjemt bort, og at det ser ut som om han tar et slag i magen hennes. :p Igjen er bakgrunnen ganske bra, men ikke like bra som på første bildet. (litt kjedeligere)

3. Slett ingen dårlig ide. Skulle likt å sett litt mer av naturen de ser utover, men det er for all del ikke noe krav. Igjen var det ganske bra lys på dette bildet.

4. Er øynene hennes litt igjen? Det virker ihvertfall slik. Også et ganske bra bilde, ser at det er litt mørkere i bakgrunnen her.

5. Du kunne kanskje gått enda litt nærmere her tror jeg. Meget god ide igjen her. Han er litt for langt bak kanskje, men jeg er ikke helt sikker hvordan det ville sett ut hvis han kom lenger fram. Fjeset hennes bli også litt skjult når hun ser ned slik.

6 og 7. Liker godt lyset her, og plasseringen av paret er ikke dårlig. Rent bildemessig ser det best ut når de ser utover sjøen, når de ser på kameraet fikk jeg ikke helt den samme følelsen av bildet.

Totalt likte jeg bilde nummer 1 best, men de skulle bare ha vært nærmere hverandre. (Liker det best pågrunn av bakgrunnen og lyset, det var overlegent best i dette tilfelle)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...