nord Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) http://blog.us.playstation.com/2007/07/27/...ive-to-the-ps3/ ikke nevnt hvilket spill det er snakk om, men Sony jobber godt for å sikre fremtiden til ps3. fikset ordbøyingen, lovlig feil da man i nordnorge aldri bruker 'hvilken' men heller 'hvordan'! Endret 28. juli 2007 av nord Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Vet ikke om dette er så mye å glede seg over, Rockstar er jo kjent for å ikke klare å gjøre noe annet enn å lage GTA, alt annet de har forsøkt seg på har vært forholdsvis mislykket. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg foretrekker å bruke terminologien "ikke nådd helt opp" framfor "forholdsvis mislykket" når det kommer til rockstars utgivelser. Men om vi er heldig får vi vite hva dette er om en mnd. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Kanskje det er Lawyerhunt? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 blir spennende .. vist faen blir snacks spell til maskina Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg er ganske sikker på at dette spillet som det er snakk om kan være Red Dead Revolver 2. Lin: http://www.youtube.com/watch?v=gRkMooJabaA Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det er ikke "a new franchise" i så fall.. Ettersom det allerede er en del av en annen. (Red Dead Revolver) Lenke til kommentar
Arminvanbuuren Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Red Dead revolver spillte jeg på XBOX1 - utrolig bra spill. Så om fortsettelsen kommer på PS3, så er jo det bra for Sony. Blir kjøp av PS3 her i gården rundt juletider, gleder meg. Har ingen av nestegenerasjons maskinene enda. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Venter med å sprette champange korken intill jeg vet mere hva dette dreier seg om og som noen sa før meg. De er ikke så veldig kjent for annet enn GTA som forøvrig er en bra franchise Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vet ikke om dette er så mye å glede seg over, Rockstar er jo kjent for å ikke klare å gjøre noe annet enn å lage GTA, alt annet de har forsøkt seg på har vært forholdsvis mislykket. 9162662[/snapback] vel, spillet Bully, eller canim edit eit eller anna fikk jo ganske bra anmeldelser, kan ikkje måle seg meg GTA men likevel, manhunt er vel også solide titler i dei landa dei har fått lov og sett dagens lys.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Viss det blir Bully 2 uten engelsk timer da blir jeg veeeeldig glad Lenke til kommentar
trydis Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Rockstar really wanted to make a game that you can truly only do on PS3, harnessing the power of CELL and Blu-ray disc and this deal lets them do just that. Håper ikke dette betyr at vi skal sitte og se på tunge mattematiske kalkulasjoner mens ukomprimerte WAV filer spilles som bakgrunnsmusikk Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Rockstar really wanted to make a game that you can truly only do on PS3, harnessing the power of CELL and Blu-ray disc and this deal lets them do just that. Håper ikke dette betyr at vi skal sitte og se på tunge mattematiske kalkulasjoner mens ukomprimerte WAV filer spilles som bakgrunnsmusikk 9182565[/snapback] Spill er tunge matematiske kalkulasjoner. CELL er designet for multimediebruk, det går frem av hele arkitekturen med smal pipeline, mane kjerner og in-order-execution. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Nei sier du det Geofrank... Tenkte kanskje smilefjeset viste ironien i innlegget mitt...internettforaer er skumle når det kommer til slikt. Jobber til daglig som systemutvikler, så jeg er fullt klar over det. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hehe, sorry mac. Man kødder ikke med den sorte boksen min Jeg er også systemutviker. Men ironi er jeg ikke like god på.. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Kanskje like greit, å bruke ironi i koden forvirrer både maskinen og brukeren Men back OT. Som nevnt vil det neppe være Red Dead Revolver eller Bully (eller noen som helst allerede utgitte spill) mtp at det da ikke vil være en ny franchise. Endret 31. juli 2007 av Eremal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå