John Kr Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei Holder på å bygge ny PC med et Lian Li kabinett, kjøpte samtidlig med en viftestyringsenhet TR3B (http://www.microplex.no/product.aspx?pid=TR3B&mcat=c432). Gjør for ordens skyld opplysning om at jeg har bygget PC i mange år. Utrulig nok var det ikke med noe manual eller koblingsskjema, er det noen av dere som har montert denne enheten tidliger som kan gi meg noen tips eller link til en manual. Denne enheten har 3 kanaler. Følgende kabler fulgte med: - Power - 4 pins 12 v plugg - 3 stk tempfølere - 3 stk viftekontakter - 1 stk HDD LED kontakt Problem nr 1: disse viftekontaktene er lik de som er på viftene, dvs hun kontakter Problem nr 2: hva skal jeg med harddisk aktivitetssignal inn på denne enheten. Trenger en smule hjelp. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Fant ut at hun-pluggene var blankningsplugger. Tok av de så ble alt så mye bedre. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har akkurat fått meg Lian-Li kabinett og sikler veldig på denne viftestyringen. Har du fått det til? Leser overalt av manualen suger sju sorter skit, så jeg er litt i tvil. Kunne vært fint om du hadde noen erfaringer å dele.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå