Skagen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det ser ut som om det har skjedd noe rart når tidspunktet for registrering skulle lagres i databasen. Alt som har med tid å gjøre lagres som Unix-tid i databasen. Forsvinner det en rekke siffer når man regner med Unix-tid (som det ser ut til å ha skjedd i dette tilfellet), så tror systemet at det det kan være opp til mange år tidligere enn hva som er riktig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvem postet flest innlegg i 2009? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Mulig å få en liten oppdatering snart? Hadde vært interessant med statistikk for aktiviteten i de forskjellige kategoriene også. Og forresten, ser dere noen spesiell grunn til den lille nedgangen i aktivitet? Utelukkende spillforumet? Endret 27. april 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Oppgraderingen har skylden, spør du meg. Alle feilene og bugsa etter oppgraderingen har skremt bort brukerne. Fotballkategoriene var så aktive før, men etter oppgraderingen har det dessverre sunket ganske mye. United-kategorien var blant de 3-4 kategoriene med mest aktivitet, men i det siste har det vært lite liv der. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Tenkte mer på de siste par årene generelt, føler liksom at det skjedde noe i 2009/2008 jeg, kanskje pga. Gamer-bruddet? Nå føles det ikke akkurat bedre etter oppgraderingen da - det er ikke til å legge skjul på Endret 27. april 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Mulig å få en liten oppdatering snart? Hadde vært interessant med statistikk for aktiviteten i de forskjellige kategoriene også. Og forresten, ser dere noen spesiell grunn til den lille nedgangen i aktivitet? Utelukkende spillforumet? Noe slikt du mener: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Statistikksentralen/2008 Er piler fram og tilbake for hver av tabellene hvis man vil se forløpet til f.eks antall tråder pr. kategori igjennom et par år. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hadde vert fint med en oppdatering snart Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Dette her er da en spørring som kunne ha blitt gjort automatisk en gang i mnd vel med et lite script og auto-genereres? Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Finnes det noe form for "Mest populære tråder akkurat nå"? Kunne vært interessant å se hvilke tråder som er "hotte", hvilke som leses mest og postes mest i. 1 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg slenger meg på denne. En måte å se hvilke tråder som har hatt mest aktivitet de siste 24 timer/1 uke/1 mnd hadde vært interessent. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Alt er mulig, men det er såvidt jeg vet ingen eksisterende funksjon for dette. Altså må noen inn med litt kreative, og avhengig av hvordan databasen ser ut, ganske tunge databasespørringer for å få ut denne informasjonen. Kan hende TSP gidder å hente ut dette en gang hvis det er gode grunner, men ser for meg at det ikke er noe som blir gjort fast Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 hadde vært kult med en mere jevnlig update på denne ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå