L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tusen takk igjen. Som nevnt før så elsker jeg tall og statistikk og koser meg vilt med denne tråden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Så...hvordan står det til i statistikk-verden her på forumet? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ja en oppdatering hadde ikke skadet . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Enig. Denne tråden VAR skikkelig interresant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvor mange aktive brukere har forumet hver dag, uke, måned og år. Med aktiv mener jeg at de poster og ikke bare leser. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Vanskelig å si. Men det er kommet frem til at det er rundt 10.000 brukere som jevnlig bidrar med innhold. Forumet har passert over 200.000 unike besøkende i uken i høst og har rundt 700.000 unike besøkende i måneden. Det vil si at de 10.000 har litt av et publikum Google er en god venn og veldig mange kommer til forumet via Google (30-40%). Når det gjelder å få oppdatert så vet jeg ikke helt når tiden strekker til. Men det vil gjøres på wikien fremfor i en tråd, det blir lettere slik. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Finnes det noen statistikk over de mest populære pollene? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kan vi få en oppdadering for 2008? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kunne godt ha oppdatert førstepost no ja. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Serriøst ingen som gidder? - hva er vitsen med denne posten da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Neieh, dere får prøve å mase mer...kanskje på jarmo eller "Geir " og se om kanskje de kan utfylle statistikken... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da er statistikken oppdatert. 2 år siden forrige oppdatering, så det var etterlengtet. Dessverre måtte jeg sløyfe statistikken hentet fra Big-Boards og Alexa Ranking fordi jeg ikke har tid til det nå. Men om noen har tid og ork til å lage litt statistikk fra disse sidene og poste det i tråden, så kan jeg tilføye det i førsteinnlegget. Hygg dere. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 kjempe greier , dreve og lette litt i mine inlegge tilbake i tida og da dukket denne opp Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ser ut som mye av aktiviteten i spill-forumene forsvant etter at Gamer.no begynte å bruke innlegg.no. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja, det skulle egentlig bare mangle. Men statistikken over visninger er bare antall visninger for tråder opprettet i et gitt tidsrom. Det er mange problemer med denne typen statistikk, så man må ta det med en klype salt. Personlig mener jeg visningsstatistikken egentlig burde være byttet ut med antall nye innlegg pr. kategori for hvert år. Men IPB har ikke ferdig funksjonalitet til å vise sånn statistikk, så vi må i så fall finne en lur SQL-spørring for det. Lenke til kommentar
turak Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det mulig og få statistiken for spesifike forum? Har liksom merket at noen forum er blitt "Mindre" aktiv siden før når jeg var mer aktiv. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Åssen kan man se hvor mange innlegg man hadde de forskjellige måndtene? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 https://www.diskusjon.no/?autocom=stats Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Statistikksentralen har blitt flyttet til forumwikien og fått en total overhaling: wiki.diskusjon.no/index.php/Statistikksentralen Der finner dere statistikk og rankinglister på nye medlemmer, nye tråder, nye innlegg, moderering, m.m, for hvert år helt tilbake til 2002. Velbekomme! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Vet ikke helt hvor dette skulle ligge, men poster det her. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=82223 Er det noe feil der? Står jo at fyren ble registrert i 1970! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå