Dotten Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hvor stor reduksjon av nettverkstrafikk ble det måneden etter at SO ble "lagt ned" eller er det ingen forskjell?Gjerne list i sidevisning også og sesjoner Trådvisninger fra 1. januar frem til stenging (11.juli) gikk ned med 1 952 491. Det tilsvarer ca 55% nedgang og skyldtes hovedsakelig at kategorier som Seksualtiet og Samliv ble opprettet (ettersom forumet generelt sett øker i visninger, men brukermassen fra OT-Baren forflyttet seg over der). Når det gjelder perioden etter stenging og frem til i dag så er det i forhold til 2006 en reduksjon på 4 006 245, som tilsvarer ca 86,7% nedgang. En god del av den nedgangen i trådvisninger skyldtes nok at SO ble stengt, kombinert med at andre kategorier som Samliv m.m er i sterk vekst. Totalt sett har OT-Baren i 2007 en markant nedgang i visninger. Fra 8 180 748 i 2006 til 2 222 012 i 2007. Det er desidert størst nedgang på hele forumet. Forumet totalt vil ende på flere trådvisninger i år enn i 2006. Edit: Tallene for 2007 skal være litt høyere, da det for å få mest mulig korrekt resultat bør inkludere alle visningene til og med midnatt i dag. Men det har liten effekt på totalen. Endret 3. desember 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ser ut til at vi runder 10 millioner innlegg om 2 uker? Hvis jeg husker riktig er vel antall innlegg et par 100k under id-nummeret til poster. Så kan nok ta litt lenger tid enn det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det noe statistikk på hvilke skins som er mest populære? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette sto på bunnen her i nå! Most users ever online was 2951 on Today, 21:14 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jippi, fikk vite om det av en venn på msn Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke dårlig, tro om vi klarer over 3000 en gang.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dagen etter at Forumkaféen åpnet, gitt. Tilfeldighet?! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tviler Den nærmer seg 500 siden på to dager, det er ganske sykt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det finnes muligheter for å se topp20 postere siste døgn og totalt. Finnes det muligheter for å se den samme statistikken for en periode man selv angir. F.eks. siste måned eller siste år? Ved å endre noen parametere i url f.eks. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Det finnes muligheter for å se topp20 postere siste døgn og totalt. Ta en titt på "Min assistent"-tingen. Der er det 'dagens topp 20' og 'all-time topp 20'. Finnes det muligheter for å se den samme statistikken for en periode man selv angir. F.eks. siste måned eller siste år?Ved å endre noen parametere i url f.eks. Den funksjonen som kommer nærmest som jeg kjenner til er brukerstats, men her får man kun se sin egen statistikk. Endret 31. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Takk for svar. Var egentlig klar over disse. Man kan forresten se andre sin brukerstats også ved å legge til &id= og medlemsnummeret på den du vil sjekke på slutten av url'en. Endret 31. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det noen statistikkforslag dere har ønsker om? Ting dere er nysgjerrig på som nårtid på dagen du er mest aktiv, nårtid resten av forumet et aktiv, aktivitet innenfor en kategori f.eks..? Vil gjerne ha noen forslag hvis dere har noen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Den funksjonen som kommer nærmest som jeg kjenner til er brukerstats, men her får man kun se sin egen statistikk. etter jeg ble moddis har jeg postet mellom cirka 200 og 500 poster i måneden..... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg gikk fra 200-300 da jeg var vanlig til 600-800 i måneden etter jeg ble mod. Endret 7. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kan dere finne ut hvor mange tråder det finnes på forumet, eller enda bedre, hvor mange tråder det i gjennomsnitt er opprettet per bruker, og hva som er gjennomsnittslengden på en tråd med tanke på innlegg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvor mange modereringer blir gjort på en gjennomsnittsdag? Hvor mange av disse fører til warn? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Kan dere finne ut hvor mange tråder det finnes på forumet, eller enda bedre, hvor mange tråder det i gjennomsnitt er opprettet per bruker, og hva som er gjennomsnittslengden på en tråd med tanke på innlegg? Gjennomsnittslengden kan jeg ikke svare på, men antall tråder på forumet fra 2002 og frem til i dag er 934 378. Du kan dele det med antall brukere (er vel litt over 140 000 nå) for å finne tråder per bruker. Merk at tråder opprettet i 2001 ikke er med i det tallet, da statistikken av en eller annen grunn ikke går lenger tilbake. Hvor mange modereringer blir gjort på en gjennomsnittsdag? Hvor mange av disse fører til warn? Umulig å svare på det siste, mens det første spørsmålet er veldig varierende. Det er mange moderatorhandlinger som ikke blir registrert, som å sende pm og skrive moderatorinnlegg i en tråd. I fjor ble det registrert over 65 000 modereringer. I snitt vil jeg kjapt anta at det blir utdelt advarsel/utestengelse 1-3 ganger daglig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Såpass mye utestengelser ja. Det var mye mer enn jeg trodde faktisk. Men takk for tallene. Det blir rundt 178 modereringer daglig det. Skal si dere har mye å henge fingrene i. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 oppfølgingspørsmål. Hvor mange rappoorteringer får dere per dag ca? ER jo ikke alle disse som fører til moderering liksom. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Aner ikke. Antar at det er over 100. Alle rapporteringer behandles, men husk at det er mye moderering som foregår i kulissene. Moderatorer prøver ikke å trampe rundt som en gal og gjøre alt ute i det offentlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå