ecko Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 hvis man røyker litt nå og da, har det noe å si på høyden? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Og hvor i allverden har du den påstanden fra? Det har noe med hormoner å gjøre, og genetikk, DNA... Ikke røyking Lenke til kommentar
ecko Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Og hvor i allverden har du den påstanden fra? Det har noe med hormoner å gjøre, og genetikk, DNA... Ikke røyking 9161480[/snapback] jeg er ikke sikker på hvor jeg har det fra. jeg har hørt masse rart, drikking skulle vist ha noe å si også, men det tror jeg ikke. jeg satt å røyka også begynte jeg bare å lure. mat har jo også noe å si på høyde da. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Det er helt sikkert en sammenheng mellom "spis grønnsakene dine, ellers stopper du å vokse" og "hvis du røyker/drikker før du er atten stopper du å vokse". Med mindre du gomler hormonpiller eller utsetter deg for store doser radioaktiv stråling, tviler jeg på at du klarer å stoppe veksten. Det samme gjelder nok med røyking, men det er nok ille nok selv om du ikke stopper å vokse av det. Endret 28. juli 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 En jeg kjenner sier at du slutter å vokse visst du røyker eller drikker kaffi, før du er 18. Men om han er alvorlig vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg begynte og drikke kaffe i 5.klasse og begynte å røyke i 9. Det stoppa ikke meg i å vokse. Jeg røyker dog ikke nå lenger, men kaffen slutter jeg nok aldri med. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hvis man røyker litt nå og da, har det noe å si på høyden? 9161235[/snapback] Er nok ikke bare rykter, har lest at denne påstanden er riktig, men det har nok ikke så mye og si, bør heller være redd for hvor gammel du blir Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hvis man røyker litt nå og da, har det noe å si på høyden? 9161235[/snapback] Er nok ikke bare rykter, har lest at denne påstanden er riktig, men det har nok ikke så mye og si, bør heller være redd for hvor gammel du blir 9172422[/snapback] Hvis du har noe bevis på at epifyseskivene blir lukket av å røyke, vil jeg gjerne se dette. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Tja. Begynte å røyke i 5. klasse. Drikkinga begynte jeg med i 7. klasse. Er nå førti og 1.91 høy... Både røyker og drikker. Ikke så stolt av røykinga da. Men klarer ikke å slutte. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 En jeg kjenner sier at du slutter å vokse visst du røyker eller drikker kaffi, før du er 18.Men om han er alvorlig vet jeg ikke. 9165710[/snapback] Like sannsynlig som at man får hårete hender, blir blind, og mister tissen sin om man onanerer. Skremselspropaganda! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Haha,spamming på høyde med det man finner visse steder på Youtube! On topic: Hjelper da ikke stort at noen kommer med eksempler om at de er så og så høye selv om de driver med røyking og diverse,de kan da like godt være unntakene. Da det er sagt tviler jeg på at disse tingene har noen sammenheng med veksten. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nei, jeg vil ikke se gay sex Og nei, røyking har ingen sammenheng på høyden. Lenke til kommentar
Gorbatsjov Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har blitt fortalt av mange at røyking stopper veksten, men det er nok bare skremselspropaganda. Det virker bare ikke sannsynlig. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spørs hva man røyker, heheh. :!: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så at den forrige lærern min røyka siden 8 klasse, er 26 år og 1.60 høy, mens brødrene aldri har røyka og er 1.90 er bare tilfeldighet? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Røyking i tidlig alder kan nok påvirke hormonene i kroppen, men jeg tror det heller er mange andre faktorer som har større innvirkning på høyden enn sigaretter. Er alle røykere lave? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Røyking i tidlig alder kan nok påvirke hormonene i kroppen, men jeg tror det heller er mange andre faktorer som har større innvirkning på høyden enn sigaretter. Er alle røykere lave? 9312750[/snapback] når du nevner det, faktisk ja hvertfall de jeg kjenner, som startet relativt tidlig Lenke til kommentar
ecko Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 hva er det dere kaller tidlig? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så at den forrige lærern min røyka siden 8 klasse, er 26 år og 1.60 høy, mens brødrene aldri har røyka og er 1.90 er bare tilfeldighet? 9312741[/snapback] Mamma er 1,60 mens jeg er 1,80 høy, ingen av oss har røyka, tilfeldig? Pappa var derimot 1,8X og han røyka. Når du sier det så var det en liten pjokk som gikk i klasse med meg gjennom videregående, han var vel 1,40 - 1,50 lav og han røyka, men så hadde vi også en datanerd som var 1,90 høy og har røyka også. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 litt off-topic: er det flere enn meg som legger merke til Spamboter som herjer rundt i forumet og legger ut diverse tvilsomme linker? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 litt off-topic: er det flere enn meg som legger merke til Spamboter som herjer rundt i forumet og legger ut diverse tvilsomme linker? 9317244[/snapback] nei sier du det? jeg har raportert en del, men de kommer bare tilbake. blokk IPen for faen om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg