moshpit Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hei. Jeg har betalt for 1 mnd for Tv2 Sport kanalen på nett. Det som er litt kjipt er at jeg har bb fra start.no. WebTV`en har ikke avtale med start.no så jeg får kun sett bredbånd i 600Kb/s. Dette er såpass dårlig kvalitet at det er ubehagelig å se en hel fotballkamp. Så det jeg lurer på da er siden den sjekker hvilken IPadresse jeg har, om det går an å få den til å tro at jeg f.eks har Telenor slik at jeg kan se WebTV i 1300 kb/s istedenfor? Personlig tror jeg ikke dette er mulig, men greit å høre med noen andre om saken. Endret 28. juli 2007 av moshpit Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg klarte det 9161270[/snapback] Lyst til å dele hvordan du fikk det til? hehe...lurer på det samme selv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det er vel egentlig litt på kanten av forumretningslinjene å hjelpe deg å få det til, men jeg kan si såpass som at teknikken man bruker for å forfalske en IP-adresse heter IP spoofing. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Nå har jeg jo som sagt fiksa det på en "manuell og tungvinn" måte og jeg veit ikke graden av ulovlighet dette er, men takker for tips. Skal sjekke det ut, så kanskje det blir litt enklere.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har også gjort det på en manuell og tungvint måte. Men nå har jeg et annet problem, jeg vil se på tv3 webtv for å se Tampere united - Rosenborg, og det fungerer tydeligvis bare for de som bor i Norge. Hjelp noen? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Fikk du ordnet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå