BearThor Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Heisann, har kommet et stykke på vei i The Darkness, men nå står jeg helt fast. Er tilbake i krigen, og kjører en tanks gjennom et krigsområdet, for så å krasje inne i et bygg med beste-beste-beste far. Så kommer det et stort djevelsk monster med noen sabla hoggarmer og ormkjeft og kaster tanksen jeg sitter i rundt om. Her dauer jeg hele tiden, jeg skyter og skyter og skyter på han til ingen nytte, til slutt dør jeg bare av slagene han sender. Noen som vet hvordan jeg dreper denne fyren? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare skyt han når han åpner kjeften sin Men legg det u beskriver i spoiler tilfelle noen som holder på med spillet ikke har lyst og vite det Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Som nevnt ovenfor; munnen, min venn.. munnen Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Står fast eg og... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Kommer meg ikke utigjen med kofferten til butcher... :-/ Blir drept hver eneste gang.. er det noen snarvei, der med spøkelse eller noe? eller er det bare å løpe og drepe folkene etter hvert? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Står fast eg og... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Kommer meg ikke utigjen med kofferten til butcher... :-/ Blir drept hver eneste gang.. er det noen snarvei, der med spøkelse eller noe? eller er det bare å løpe og drepe folkene etter hvert? 9165016[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor er du på Turkish Baths? for da er det bare og fighte for livet og hoppe ned til første etasje på midten av brettet, bruk black hole den hjelper deg ganske mye. Jeg døde hvertfall 5 ganger der selv før jeg klarte det Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Står fast eg og... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Kommer meg ikke utigjen med kofferten til butcher... :-/ Blir drept hver eneste gang.. er det noen snarvei, der med spøkelse eller noe? eller er det bare å løpe og drepe folkene etter hvert? 9165016[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor er du på Turkish Baths? for da er det bare og fighte for livet og hoppe ned til første etasje på midten av brettet, bruk black hole den hjelper deg ganske mye. Jeg døde hvertfall 5 ganger der selv før jeg klarte det 9165117[/snapback] OK! Takk, får prøve videre etter en pause.. Endret 29. juli 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Du var på Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor turkish bath? Endret 29. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Som sagt ja , dark hole fikser biffen, bruk den så mye som mulig i turkish baths.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå