theSaint Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Lekte meg litt i PS og kom via layers fram til dette: Er det noen annen, enklere måte enn layers man kan bruke for å oppnå lignennde resultat? Eller er jeg inne på rette spor her? EDIT: Ble kanskje feil forum dette, så Mod. må gjerne flytte det. Endret 28. juli 2007 av theSaint Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Var snakk om at nokon digitalkamera kunne gjere dette (velge ut ein farge og gjere resten til svartkvitt), men er betre å gjere det i etterbehandling uansett. Du bør bruke lag, men det er fleire ulike måtar, so om du har gjort det på den enklaste måten kan eg ikkje seie. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Syntes du fikk til et meget godt resultet her. Veldig nøye og bra jobb du gjorde. Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Cropforslag: 9162746[/snapback] Nå er det nokså likt den crop'en jeg har gjort her. Denne tråden var mer tenkt i forhold til teknikk med å gjøre bilder sort/hvitt men beholde farge på et bestemt objekt Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Om det er slik det truleg er i dette biletet, at bilen er det einaste som er so klart raudt, er Hue/Saturation den enklaste måten å gjere det på. 1. Legg til eit justeringslag for Hue/Saturation. 2. Under Master, set fargemetning (saturation) til -99. Ikkje 100, berre 99. 3. Under den raude fargekanalen (om det er raudfargen ein skal behalde) set fargemetninga til +100. Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Om det er slik det truleg er i dette biletet, at bilen er det einaste som er so klart raudt, er Hue/Saturation den enklaste måten å gjere det på. 1. Legg til eit justeringslag for Hue/Saturation. 2. Under Master, set fargemetning (saturation) til -99. Ikkje 100, berre 99. 3. Under den raude fargekanalen (om det er raudfargen ein skal behalde) set fargemetninga til +100. 9163177[/snapback] Takk for det, skal testes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå