Lomaxz Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei! Har tenkt å kjøpe meg en ps3 nå. Lurer på hva som er beste alternativ for å koble ps3en til min tv. Har en 27" hd-klar lcd tv. Men har ikke Hdmi inngang. Har komponent, og Dvi inngang. Burde jeg kjøre Komponent, eller Hdmi --> dvi kabel og lyden en annen vei? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hmm vil tru at HDMI-->DVI ville fungere best. Lyden kan du jo kjøre optisk om du har muligeten til det. Ærlig talt så veit eg ikkje heilt om det er de store forskjellene mellom HDMi og komponent på PS3, meiner bestemt eg såg eit bilde fra en bruker her inne som testet begge. HDMI kom vel best ut. Litt alkohol i blodet her så du får ynskylde Endret 28. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvis DVI-inngangen støtter HDCP så skal det vel gå greit. Om TV'en kan bruke analog lydinngang i tillegg til DVI-inngangen kan du bruke lydkablene i kabelen som følger med PS3'en. Det beste er jo å bruke optisk utgang til en forsterker. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Hmm. er det kompositt eller komponent som fulger med i ps3 pakka? Hvor høy oppløsning støtter evt komponent? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 kompositt følger med i pakka, komponent kan støttes opp til 1080p som er FullHD, men noen tver klarer ikke takle så høyt via komponent. er ikke helt sikker selv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Dersom du har ein komponent kabler til PS2 kan denne brukes til PS3 også forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå