SisteBert Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hvordan man kobler en ipod til iTunes bibloteket uten å måtte synkronosere den? mens jeg først er i gang med spørsmål: er det farlig å vaske ipod med klut og såpe? Endret 28. juli 2007 av SisteBert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 velge nei om sync hvis den spørr? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 velge nei om sync hvis den spørr? 9161188[/snapback] Det går ikke får bare disse to valgene når jeg trykker på Musikk : Trykker jeg å fjerne haken synkroniser musikk får jeg samme beskjeden! Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Kan forklare det litt bedre. Jeg har fått Ipoden, den er brukt. Jeg vil ha filene som er inne på den, samtidig som jeg vil legge inn mine egne sanger. Er ikke dette mulig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 det er ikke mulig og få sangene ut fra ipod, (det finnes noen andre prog som kan gjøre det). det beste er vell kanskje og slette den helt og legge inn din egen musikk.. hva skjer når du tar "avbryt"? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 det er ikke mulig og få sangene ut fra ipod, (det finnes noen andre prog som kan gjøre det). det beste er vell kanskje og slette den helt og legge inn din egen musikk.. hva skjer når du tar "avbryt"? 9161283[/snapback] Koblet seg bare ut. Det jeg mente var: Legge til sanger til en ipod som allerede er synkronsiert med et annet biblotek og fortsatt beholde de sangene. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Vet du hva jeg nettopp fant ut. Ipoden og de som lagde den er hjerneskada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå