A Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 HVORDAN KOMMER JEG MEG TILBAKE TIL KLASSEROMMET NÅR JEG HAR TATT TAFYRIO-BOKEN I TAFYRIO-UTFORDRINGEN????????? ER DER HVOR DEN GREIEN SKYTER UT FLAMMER LITT BORTENFOR BOKEN. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 JA DET ER MULIG DET!! ... SER DU HVOR IRRITERENDE DET ER MED CAPS PÅ???? ... KAN DU DRITE I DET ? Bruk små bokstaver som dette 'her' ... skjønner? langt bedre for alle og enhver. FY SKAM SEG!! ... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hvis du tror det blir lettere og lese Caps lock tar du grundig feil, versailer er nemlig veldig mye tregere og lese, vanskilgere er det også, man bruker opp til 5 ganger så lang tid på og lese versalier(Store bokstaver) en når man leser minuskler(små bokstaver..) Desuten er det sett på som og skrike, ville du at jeg skulle skrike in i øra dine at jeg trenger hjelp med Harry Pothead? ups, Harry Potter heter det vel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå