_HKH_ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg og en kompis har startet enda et tulleband, denne gangen lager vi techno: http://www.myspace.com/decibeldecibel Feel free to comment:) Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hmmm for meg høres dette ganske så elendig ut =P kick og alt høres helt elendig ut og det er ikke noe kraft i det eller noe som helst =P Lite variasjon og høres omtrent ut som kjører en loop under der hele tiden... Synth lyden høres helt forferdelig ut, høres ut som noe som kunne vært i ett dataspill fra 80tallet =P Eneste som var litt greit i denne sangen var vel panning av lyder osv =P Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 tja vet ikke hva jeg skal si jeg. som sakt så leverer du kvalitet, men mer kan jeg ikke si siden dette ikke er min favoritt sjanger akkurat Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 hehe... hvilken sjanger er det? jeg har ikke peiling;) Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvor blir det av bassen? Hvis du skal lage "hard techno" Så bør du høre på noen av dj'ene... Kicka må ha mere kraft, en markant bass, og en dominerende ikke nødvendigvis en fengende, men en rytmisk lead. Husk dette skal få folk til å danse, hoppe å spette mens de tar ecstacy;) Men vis dette er en Anti-"Technokampanje" så fortsett der det slapp. Vis ikke, lytt å lær;) Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 hehe.. .det er ikke noe antikampanje av noe slag, det er rett og slett bare moro å lage. Du bør prøve å høre den på et anlegg med skikkelig bass, kicken har en sinnsyk dyp etterklang. Om det passer inn i de definerte technosjangrene eller ikke bryr jeg meg fint lite om, jeg bare følger min visjon:P Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hvor blir det av bassen? Hvis du skal lage "hard techno" Så bør du høre på noen av dj'ene... Kicka må ha mere kraft, en markant bass, og en dominerende ikke nødvendigvis en fengende, men en rytmisk lead. Husk dette skal få folk til å danse, hoppe å spette mens de tar ecstacy;) Men vis dette er en Anti-"Technokampanje" så fortsett der det slapp. Vis ikke, lytt å lær;) 9189597[/snapback] nå blander du inn hard dance inn i hard techno. det er ikke en fast oppskrift på at kick og bass skal komme for godt frem og være tung. jeg satte opp volumet på høytalerne mine og kicken er bra tung den.. jeg kan heller ikke se at han har skrevet at det er Hard Techno og det er mye rart som får folk til å danse. det må ikke altid være en rytmisk lead Endret 8. august 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 men hvilken sjanger er det? jeg har virkelig ikke peiling. Har noen en guide som omtaler forskjellene mellom techno/trance/dance og alle undersjangrene? Kjekt å vite når jeg skal lage sjangerdefinert musikk:) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bruk denne guiden Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 hoho - denne skal brukes før nye prosjekter påbegynnes:) takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå