evgeny Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hei. Tenkte å det kunne være interessant å se benchamarks fra dette spillet. Det er egen benchmark i spillet og skal kjøres med disse instillingene Resolution: 1280*1024 Graphic detail: Very high DirectX: 9 og 10 Her er mitt resultat med DX9 i windows XP Average fps 42 Mitt system i signatur Endret 28. juli 2007 av evgeny Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Får 33 med med betadriver 163.11 og DX10 Endret 30. juli 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Og dem sier at DX10 skal gi bedre ytelse. Visste det måtte være bullshit. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Så skal det sies at forskjellen mellom DX9 og DX10 når det gjelder kvalitet på eksplosjoner osv i WIC er relativt brutal sett med mine øyne. Mulig 163-driveren ikke er helt god, for jeg mener å kunne merke at 162.22-driveren ga bedre flyt når man zoomet helt ned til bakkenivå. Videre er det nok en stor forskjell på hvor mye ressurser hhv XP og Vista som kjører i bakgrunnen bruker. Og med fare for å starte en ny diskusjon om hvor mye FPS man trenger i spill, så tør jeg påstå at man klarer seg ganske ok med 30-40 FPS i et slikt RTS. Dersom man ser benchmarken er det ganske mye av "the action" som foregår nede på bakkenivå, og der faller FPS ganske drastisk sammenliknet med når man spiller normalt med zoomen helt ute. Jeg kjører forøvrig alt på maks til vanlig (1680x1050, 16xQSAA (eller hva det heter), 8xAF osv), og jeg merker ikke noe særlig forskjell i flyt da. I benchmarken med disse innstillingene fikk jeg 26 FPS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå