b0nna Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Isak hadde fått flere stemmer enn alle jentene til sammen i en finale for han er way mer verdig en kenneth. Slik fremstår det vaffal for meg. Syns også kenneth var utrolig dum som ikke valgte stemmene... var nok nikotinmonsteret som styrte han. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hadde blitt spennende om Peter hadde klart å karre til seg imunitet de siste konkurransene også, sånn at jentene skjønner at de ikke har kontrollen like vel. Men, hvis det er meningen at jentene skal bli kvitt guttene først, så skjønner jeg ikke helt hvorfor de stemte ut Isak før Kenneth. Det har jo vært Isak og Peter som har skaffet mat omtrent hele tiden. Hadde kanskje vært litt mer lurt å fått ut Kenneth først? Eller? Jeg tror at enten var jentene mette eller så kan Kenneth ha snakket seg til at de skal stemme på Isak. Tenker da på at jentene er reddere for Peter sammen med Isak enn Peter og Kenneth. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Hadde blitt spennende om Peter hadde klart å karre til seg imunitet de siste konkurransene også, sånn at jentene skjønner at de ikke har kontrollen like vel. Men, hvis det er meningen at jentene skal bli kvitt guttene først, så skjønner jeg ikke helt hvorfor de stemte ut Isak før Kenneth. Det har jo vært Isak og Peter som har skaffet mat omtrent hele tiden. Hadde kanskje vært litt mer lurt å fått ut Kenneth først? Eller? Jeg tror at enten var jentene mette eller så kan Kenneth ha snakket seg til at de skal stemme på Isak. Tenker da på at jentene er reddere for Peter sammen med Isak enn Peter og Kenneth. Det kan være mulig, har faktisk ikke tenkt på det på den måten gitt. Takker så mye. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Peter er ute...da takker jeg også for følget. Nå blir det Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fikk ikke sett på søndag. Men Peter har da vært ute før? Håper det er Alice som blir syk denne gangen! Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fikk ikke sett på søndag. Men Peter har da vært ute før? Håper det er Alice som blir syk denne gangen! Nja ser ut som om produksjonen forsøker å få henne ti å drukne i neste episode. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Skuffelse! Håpet at en skulle komme til skull island... har ikke sett andre sesonger, men hørt at skull island er kult... Go Kenneth! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Følg med på Tv3 ikveld kl 20. Finale ikveld, nå skal det avgjøres hvem som blir årets Robinson. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Følg med på Tv3 ikveld kl 20. Finale ikveld, nå skal det avgjøres hvem som blir årets Robinson. Frykter dessverre at det er en av jentene som har sitti på tæva hele tia, som kommer til å vinne hele greiene. Men men.. Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Enste grunn til at jeg kommer til å se på i dag er fordi bl.a Peter er tilbake for å naile finalistene i utspørringa. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 er 110 % sikker på at Anne Grete vinner. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har aldri sitt en verre sesong mtp. voldtekt av gode robinsonverdier, komisk at en av finalistene ikke klarer å tenne bål. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spennende finale, Anne christine vant 4-3 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Vel da ere bare å melde seg på til Robinson 2008 og krysse fingrene da. Skulle hatt et diskusjon.no team der nede 4 stykk som holder seg helt til finalen http://www.tv3.no/index.php?option=com_con...ew&id=12542 Meld dere på folkens! "gratis" ferie. Endret 2. desember 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ingen av finalistene fortjente å vinne uansett. De lå på rumpa i skyggen de første ukene begge to. Og hørte jeg riktig at siste stemmen gikk til Ann-Kristin (av fredrik) pga hun så best ut? isåfall, haha så bra.. litt snål kar han fredrik, kunne ihvertfall kledd på seg. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Skikkelig teite finalister, ingen av dem var vinnere i mine øyne. Jeg synes Robinson har blitt litt for mye spill og allianser, og litt for lite Robinson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå