Gå til innhold

Robinson Norge '07

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde blitt spennende om Peter hadde klart å karre til seg imunitet de siste konkurransene også, sånn at jentene skjønner at de ikke har kontrollen like vel. Men, hvis det er meningen at jentene skal bli kvitt guttene først, så skjønner jeg ikke helt hvorfor de stemte ut Isak før Kenneth. Det har jo vært Isak og Peter som har skaffet mat omtrent hele tiden. Hadde kanskje vært litt mer lurt å fått ut Kenneth først? Eller?

Jeg tror at enten var jentene mette eller så kan Kenneth ha snakket seg til at de skal stemme på Isak. Tenker da på at jentene er reddere for Peter sammen med Isak enn Peter og Kenneth.

Lenke til kommentar
Hadde blitt spennende om Peter hadde klart å karre til seg imunitet de siste konkurransene også, sånn at jentene skjønner at de ikke har kontrollen like vel. Men, hvis det er meningen at jentene skal bli kvitt guttene først, så skjønner jeg ikke helt hvorfor de stemte ut Isak før Kenneth. Det har jo vært Isak og Peter som har skaffet mat omtrent hele tiden. Hadde kanskje vært litt mer lurt å fått ut Kenneth først? Eller?

Jeg tror at enten var jentene mette eller så kan Kenneth ha snakket seg til at de skal stemme på Isak. Tenker da på at jentene er reddere for Peter sammen med Isak enn Peter og Kenneth.

Det kan være mulig, har faktisk ikke tenkt på det på den måten gitt. :p

Takker så mye. :):p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen av finalistene fortjente å vinne uansett. De lå på rumpa i skyggen de første ukene begge to.

Og hørte jeg riktig at siste stemmen gikk til Ann-Kristin (av fredrik) pga hun så best ut? isåfall, haha

så bra.. litt snål kar han fredrik, kunne ihvertfall kledd på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...