snoemann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes Robinson er ganske bra jeg forsåvidt.. konseptet og hele greia Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan bli spennende å se hvem som stikker avgårde med seieren, ja. er jo som sagt første gangen som jeg ser på denne reality-serien. Krangling er alltid like spennende, selv om alt sammen bare er et spill. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan bli spennende å se hvem som stikker avgårde med seieren, ja. er jo som sagt første gangen som jeg ser på denne reality-serien. Krangling er alltid like spennende, selv om alt sammen bare er et spill. Krangling er ihvertfall spennende når det er en Østerisk ex-Soldat/sinnatagg og en snik av en same som krangler. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Herregud Peter er direkte skummel.. så dere ikke hvordan han vifta med kniven mot hu samebitchen? uææh.. grugleder meg til neste episode Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skummel og skummel... han er ihvertfall en bajas... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Skummel og skummel... han er ihvertfall en bajas... Hvem røk ut i går egentlig? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fredrik.. også kunne vi se at Gunnar også har gitt seg i ekspedisjonen Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Fredrik.. også kunne vi se at Gunnar også har gitt seg i ekspedisjonen Jeg fikk se siste delen av programmet på VGtv nå, tror det kommer til å bli skummelt for alle sammen når Peter har kommet tilbake, spesielt for Alice. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Neei, Fredrik var han jeg heiet på jeje, var bra Peter kom inn igjen. Likte Happy Hamser, men nå blir det kult når Petter kommer:P Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ohh my good!! Peter er en syk syk mann, fly rundt som en liten rambo å vifte med kniven på den måten - skulle tro at en godt voksen mann viste hvordan man skulle oppføre seg, det er da tross alt ett spill. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det blir nesten for dumt alt denne fyren lirer av seg. Kan dette være et velregissert stunt fra Tv3 for å kapre seere? Mulig Peter har fått noen kroner for å spille psykopat?? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Peter er dritrå! Bra at han lager litt liv, gjør det gøy å se på. Deilig at det går ut over Alice, har aldri kunnet fordra henne. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Peter er dritrå! Bra at han lager litt liv, gjør det gøy å se på. Deilig at det går ut over Alice, har aldri kunnet fordra henne. Vett, jeg ble skuffet når han begynte å like Alice... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Peter er bare dritbarnslig. At jentene tar fra han kontrollen er visst veldig sårt for han.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ekstremt artig når han sitter der med "krigsmaling" og går 100% inn for å vinne konkurransen. Men sist nå var litt barnslig med Alice dama. Utrolig synd at Bente valgte feil nå i går. Fort nestemann som ryker er henne. Jentene kan ikke fortsette å stemme ut gutta, for da kommer Peter til å vinne resten av konkurransene, de trenger Kenneth til å vinne 1 gang. Huff for noen jenter som er med i år og, helt for jævlig. 10ganger mer respekt for om Linni hadde vunnet enn de som sitter igjen nå, vel og Bente er kanskje en verdig Robinson men hun er jo så sleip hun og da. Jeg hadde ikke overlevd 1 døgn på den øya med sånn allianse skaping. Men får mer å mer lyst å melde meg på til neste år altså. Noen her som har prøvd å melde seg på før? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg hadde ikke overlevd 1 døgn på den øya med sånn allianse skaping. Men får mer å mer lyst å melde meg på til neste år altså. Noen her som har prøvd å melde seg på før? Jeg har ikke prøvd før, men er keen til neste år jeg og. Da sees vi på øya da eller? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Yup, om jeg får mannet meg opp til å få sendt inn søknad så gjør vi nok det:) Allianse fra første dag da Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Det Peter driver med er akkurat det TV3 hadde håpet på. Med Gunnar tilbake hadde det vel bare vært fred og fryd i leiren, og ganske kjedelig for oss seere. Men må si Kenneth overrasket meg i siste episode, negativt sådan. Fram til da virket han som en fornuftig og grei kar, men da han valgte kofferten sin istedet for ekstrastemmene fremstod han rett og slett som stokk dum. Eller kanskje han hadde glemt at jentene var i overtall?? Jaja, hvis ikke noe uforutsett skjer sitter vi igjen med 2 jenter i finalen. Endret 6. november 2007 av Tomtruck Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Yup, om jeg får mannet meg opp til å få sendt inn søknad så gjør vi nok det:)Allianse fra første dag da Jeg foreslår at vi enten får med de dummeste i leiren eller de aller smarteste. Må være noen som kan hjelpe oss, eller som vi kan lure skikkelig. Kjønnsallianser tror jeg er dumt. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hadde blitt spennende om Peter hadde klart å karre til seg imunitet de siste konkurransene også, sånn at jentene skjønner at de ikke har kontrollen like vel. Men, hvis det er meningen at jentene skal bli kvitt guttene først, så skjønner jeg ikke helt hvorfor de stemte ut Isak før Kenneth. Det har jo vært Isak og Peter som har skaffet mat omtrent hele tiden. Hadde kanskje vært litt mer lurt å fått ut Kenneth først? Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå