Gå til innhold

Robinson Norge '07

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan bli spennende å se hvem som stikker avgårde med seieren, ja. er jo som sagt første gangen som jeg ser på denne reality-serien. Krangling er alltid like spennende, selv om alt sammen bare er et spill. :p

Krangling er ihvertfall spennende når det er en Østerisk ex-Soldat/sinnatagg og en snik av en same som krangler.

Lenke til kommentar

Ekstremt artig når han sitter der med "krigsmaling" og går 100% inn for å vinne konkurransen. Men sist nå var litt barnslig med Alice dama. Utrolig synd at Bente valgte feil nå i går. Fort nestemann som ryker er henne. Jentene kan ikke fortsette å stemme ut gutta, for da kommer Peter til å vinne resten av konkurransene, de trenger Kenneth til å vinne 1 gang.

Huff for noen jenter som er med i år og, helt for jævlig. 10ganger mer respekt for om Linni hadde vunnet enn de som sitter igjen nå, vel og Bente er kanskje en verdig Robinson men hun er jo så sleip hun og da.

Jeg hadde ikke overlevd 1 døgn på den øya med sånn allianse skaping. Men får mer å mer lyst å melde meg på til neste år altså. Noen her som har prøvd å melde seg på før?

Lenke til kommentar

Det Peter driver med er akkurat det TV3 hadde håpet på. Med Gunnar tilbake hadde det vel bare vært fred og fryd i leiren, og ganske kjedelig for oss seere. Men må si Kenneth overrasket meg i siste episode, negativt sådan. Fram til da virket han som en fornuftig og grei kar, men da han valgte kofferten sin istedet for ekstrastemmene fremstod han rett og slett som stokk dum. Eller kanskje han hadde glemt at jentene var i overtall?? Jaja, hvis ikke noe uforutsett skjer sitter vi igjen med 2 jenter i finalen.

Endret av Tomtruck
Lenke til kommentar

Hadde blitt spennende om Peter hadde klart å karre til seg imunitet de siste konkurransene også, sånn at jentene skjønner at de ikke har kontrollen like vel. Men, hvis det er meningen at jentene skal bli kvitt guttene først, så skjønner jeg ikke helt hvorfor de stemte ut Isak før Kenneth. Det har jo vært Isak og Peter som har skaffet mat omtrent hele tiden. Hadde kanskje vært litt mer lurt å fått ut Kenneth først? Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...