Gå til innhold

dårlig og spille med tråløst tastatur?

Anbefalte innlegg

hey!

jeg har allerede et tråløst tastaur nå, men merker at på f.eks flatout 2 at bilen slutter og gasse noen ganger. da fant jeg ut at tastaturet har et problem med og sende flere signaler samtidig. så du kan f.eks ikke gasse og svinge samtidig som du bruker NOS.

er det sånn at dette er et problem med alle trådløse tastatur, før da bør jeg vel heller vurdere og kjøpe et med ledning! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hey!

jeg har allerede et tråløst tastaur nå, men merker at på f.eks flatout 2 at bilen slutter og gasse noen ganger. da fant jeg ut at tastaturet har et problem med og sende flere signaler samtidig. så du kan f.eks ikke gasse og svinge samtidig som du bruker NOS.

er det sånn at dette er et problem med alle trådløse tastatur, før da bør jeg vel heller vurdere og kjøpe et med ledning!  ;)

9160967[/snapback]

Er det ikke bare å kjøpe ett med ledning da? :) De fleste Tråløse tastatur buger seg vel egentlig ofte...:s med mer eller mindre du kjøper ett dyrt et

Lenke til kommentar

Har selv DiNovo Edge, og det er det beste tastaturet jeg noen gang har brukt. Rett og slett herlig å skrive på, tilnærmet støyfritt, veldig bra respons i knappene (i motsetning til mange laptop-tastatur som gir etter bare du ser på knappene). Tregt er det i allefall ikke - merker null forskjell fra mitt gamle kabel-tastatur. Det eneste er at når du har vært borte fra tastaturet en liten stund, så slår det seg i en slags hvilemodus for å spare strøm. Det første tastetrykket da tar gjerne ca 0.5 sekunder.

Å si at det er lite responsivt og tregt er totalt svada.

Mener å huske at det tillater opp til 3 tastetrykk samtidig - spiller Fifa, da kan jeg springe på skrå (to trykk) samt sentre / skyte. Skal jeg slå gjennombruddsballer (Q+W feks) kan jeg kun springe en retning.

Dette har dog vært på samtlige tastatur jeg har hatt, og Edge'n er mitt første trådløse.

Til mitt spillbruk funker det flotters, men kan ikke garantere at det dekker dine behov. Uansett et knall tastatur.

**fjernet quote av slettet spaminnlegg**

Endret av macfjott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...