Gå til innhold

LCD "brent" i midten

ReeWnd

Anbefalte innlegg

LCD skjermen min har fungert utmerket til nå. Det er en Hyundai 19".

Det som er problemet, er i midten av skjermen. Jeg har en helt svart bakgrunn på skrivebordet, slik at når jeg da befinner meg på skrivebordet, eller andre plasser med mørk bakgrunn. Da viser det seg at i midten av skjermen, har det dannet seg en "hvit" sky, der jeg ofte kan skimte konturer av vinduer jeg har hatt oppe nylig eller for ei god stund siden. Dette er litt irriterende, siden musepekeren også lager "spor" i denne hvite skyen.

Hva kan dette være, og i så fall, kan jeg gjøre noe for å fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres først og fremst ut som et skadet panel, spesiellt om det bare nylig har begynnt å tulle seg.

Men det som kanskje kan være vert å sjekke er å kjøpre et program so mer beregnet for å dunke løs pixler som har satt seg fast. tydeligvis så endrer jo ikke pixlene i denne skyen seg helt slik som de skal, så det er mulig det kan hjelpe.

-Stigma

Lenke til kommentar

Ja, det kan godt hende det. For det er nå nylig det har begynt slik. Merkelig nok, var det ikke før jeg installerte Halo. Spillte dette rundt en halvtime, og såg etter hvert at når jeg kom i mørke "plasser" i spillet. Hang de lyse elementene igjen i skjermen.

Men hva program er det som kan "dunke" desse pixlene da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...